نام تولیدی : گلدان سفال غلامپور

نام تولید کننده : آقای غلامپور

آدرس تولیدی: همدان،لاله جین،بلوار آیت الله خامنه ای،روبروی بیمه ایران

  • تولید و توزیع گلدان سفال

نمایی از تولیدی گلدان سفال غلامپور در پارادایس

گلدان سفالی

فهرست طولانی‌تر مزایای گلدان‌های پلاستیکی ممکن است سبب شود که گمان برید که گلدان‌های سفالی در برابر گلدان‌های پلاستیکی قافیه را باخته‌اند، باید بگویم که سخت در اشتباهید!

گلدان‌های سفالی مزایایی دارند که به‌راحتی نمی‌توان از آن‌ها غافل بود، از جمله اینکه:

به طبیعت نزدیک‌ترند. حس و حالی که یک گلدان سفالی می‌تواند از نزدیکی با طبیعت القا کند، از گلدان‌های پلاستیکی بسیار بیشتر است.آنچه عیب بزرگ این گلدان‌هاست، یک مزیت هم به حساب می‌آید. به علت وزن بیشتر در برابر کج‌شدن مقاوم‌ترند. کافی‌ست یک گلدان سفالی دم‌دست و پا داشته باشید تا اهمیت این مسئله را بهتر دریابید.

جالب است بدانید که بخش اعظم گیاهان آپارتمانی به‌ سبب غرقاب ماندن و پوسین ریشه‌ها از بین می‌روند. گلدان‌های سفالی از جداره ‌هایشان تنفس دارند و همین مسئله باعث می‌شود که چندان با مشکل غرقابی دست‌به‌گریبان نباشید.اگر مایل باشید و بتوانید که هزینه بیشتری برای این گلدان‌ها بپردازید، گلدان‌هایی خاص‌تر و زیباتر در اختیار داشته باشید.

احتمالاً در گلدان‌های سفالی قدیمی‌تر دیده‌اید که لایه‌ای سفید‌رنگ بر جداره بیرونی نقش بسته است. این همان نمکی‌ست که ازطریق جداره‌های این گلدان‌ها به بیرون آمده است. در گلدان‌های پلاستیکی شستن نمک‌ خاک گلدان خود پروسه‌ای زمان‌بر است.تنفس ریشه‌ها و تبادل هوای بهتری دارند.در برابر آفتاب مقاوم‌اند.

اگر گیاه آپارتمانی گران‌قیمت و آفتاب‌دوست دارید و در نگهداری گیاه نسبتاً با حوصله و حرفه‌ای هستید، بهتر است زحمت خریدن گلدان سفالی زیبایی را بر خود هموار کنید. به این تلاش به چشم یک دستاورد بلند‌مدت نگاه کنید، 

09108158030 مهندس مصطفی قدیری تماس حاصل فرمایید

آدرس اینستاگرام شرکت :

WWW.instagram.com/golkade_paradise

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *