سوالات متداول اخبار سازمان ز.ت.ب

در این بستر سوالات عام جامعه را در زمینه خبر های روز سازمان زنجیره تامین بهشت به اطلاع میرسانیم

اخبار سازمان ز.ت.ب در چه خصوصی میباشد ؟

اخبار سازمان در خصوص فعالیت های هدفمند شرکت تعاونی زنجیره تامین بهشت در راستای بهبود مشکلات کشور با علم روز به صورت سازماندهی شده در یک پروتوکول خاص .

آیا در فعالیت های روز ز.ت.ب پیشرفتی صورت گرفته است ؟

از سال 1388 فعالیت ها به صورت تخصصی زمانبندی شده است و پس از تایید در هیئت مدیره سازمان زنجیره تامین بهشت این فرایند به صورت اجرایی درآمده است .

سازمان زنجیره تامین بهشت چه کمکی به ایرانیان انجام خواهد داد ؟

تمامی اهداف شرکت بر پایه کمک به ایرانیان میباشد و در راستای این امر بیش از 30 پروژه زنجیره وار برنامه ریزی و در دست اجرا قرار داده است . این فرایند به اشتغال ، رونق تولید ، جهش تولید ، بهبود مشکلات کشور ، فرهنگ سازی ، بهبود تولیدات و … تاثیر گذار است .

سازمان زنجیره تامین بهشت چه آینده ای را برای ایران و ایرانی در نظر دارد ؟

هر روز که میگذرد افرادی در بستر سایت مرکزی سازمان در حال خدمت رسانی به ایران و ایرانیان هستند ، این روند در آینده ای نچندان دور طوفانی از شکوفایی ، فرهنگ ، رونق در تولیدات کشور ، بهبود مشکلات داخلی و خارجی و همچنین رفاه و امنیت را برای ایران و ایرانی به ارمغان خواهد آورد .

آیا این سازمان نیاز به کمک جامعه ایرانی دارد ؟

این بستر نیازمند همکاری مستقیم و غیر مستقیم تک تک ایرانیان عزیز را دارا میباشد . حتی خواندن مقالات و اخبار روز این سازمان میتواند کمکی برای ساخت آینده ایران باشد .

منظور از ز.ت.ب چیست ؟

ز.ت.ب مخفف زنجیره تامین بهشت میباشد .

سال جهش تولید همکاری کامل با تولید کنندگان ایرانی .

در راستای بهبود مشکلات عرضه و تقاضا توانسته ایم بستری تحت عنوان معرفی تولید کنندگان ایران تاسیس نماییم که به صورت تخصصی هر تولید کننده داخلی را به جامعه ایرانی و جهانی به چهار زبان زنده دنیا معرفی خواهیم کرد .

کلام خداوند در قرآن کریم :

و يُطعِموُنَ الطَّعامَ عَلي حُبِّهِ مِسكيناً و يَتيماً و أسيراً ، إنَّما نُطعِمُكُم لِوَجهِ اللَّهِ لا نريدُ مِنكُم جَزاءً و لاشُكُوراً
و به [پاس] دوستي [خدا] بينوا و يتيم و اسير را خوراك مي‏دهند. “ما براي خشنودي خدا است كه به شما مي‏خورانيم و پاداش و سپاسي از شما نمي‏خواهيم .