شبکه تبلیغات زنجیره تامین بهشت

 

شبکه تبلیغات

Advertising Network

تفاوت سبک و تاثیر گذاری شبکه تبلیغات سایت جامع زنجیره ی تامین بهشت با سایر بازار یابان و تبلیغ کنندگان سایت های گوناگون

یکی از مسائل بسیار مهم در امر تبلیغات که به صورت روانشناختی در این سایت مورد توجه و بارها و بارها مورد آزمون و خطا و آزمایش قرار گرفته است :

رفتاری است که مصرف کننده در مقابل محصولات تولیدی از خود بروز می دهد .

زیرا یکی از اساسی ترین راه های تبلیغات ، تبلیغات کلامی است ، به عنوان مثال شما از طریق بررسی و تامل در سایت های معتبر متوجه شده اید که خرید یک محصول که مورد نظر شماست توسط ۱۰۰۰ نفر تایید شده است ولی کافی است یکی از دوستان شما بگوید من این محصول را گرفته ام و خوب نبوده و دور انداخته ام .

با این وجود که از لحاظ آماری این نظر در واقع ۱۰۰۱ نظر است و تاثیری در نتیجه ی آماری کلی ندارد اما امکان دارد شما را از خرید جنس مورد نظر منصرف نماید .

منظور از رفتار مصرف کننده چیست ؟

در واقع فرایند تصمیم گیری نهایی و فعالیت فیزیکی درگیر در ارزیابی ، خرید مصرف و یا دور انداختن کالاهای خریداری شده و یا خدمات می باشد .

اقدامات ما در این سایت ز.ت.ب :

افراد بازار یاب و تبلیغ کنندگان این مجموعه در سایت ز.ت.ب با آموزش هایی که در رابطه با روانشناسی رفتار از طریق اساتید برجسته در این زمینه دیده اند از طریق شناخت رفتار مصرف کننده و عوامل موثر بر آن شما عزیزان تولید کننده را بعد از حصول اطمینان از داشتن استاندارد و کیفیت کالای تولیدی توسط شما راهنمایی می نمایند تا به بهترین نحو کالای مورد نظر خود را از طریق تبلیغاتی که ما برای آن در نظر می گیریم به فروش برسانند و با داشتن علم شناخت مصرف کننده و عوامل موثر بر آن به کسب و کار شما کمک می نمایند تا در امر فروش  کالای خود ، طراحی آن ، توسعه ی محصولات یا خدمات و هر آنچه که بر مشتریان تاثیر می گذارد کاربردی و سودمند عمل نمایید .

چگونگی عملکرد این سایت ز.ت.ب :

این سایت ز.ت.ب به طور معمول  عوامل تاثیر گذار بر رفتار مصرف کننده و خصوصا خرید اجناس تولیدکنندگان از طریق مشتریان را از ۴ نظر مورد بررسی قرار می دهد :

۱ – عوامل فرهنگی :

این عوامل دارای بیشترین و عمیق ترین تاثیرات بر رفتار مصرف کنندگان می باشد .

عوامل فرهنگی همانطور که بیان نمودم یکی از مهمترین عوامل شکل دهنده ی رفتار و خواسته های فرد به شمار می رود . یک فرد هنگام رشد در یک جامعه ارزش های بنیادی ، برداشت ها ، خواسته ها و رفتار های متفاوتی را از دیگران می آموزد .

مشاورین این مجموعه ز.ت.ب در زمینه ی تبلیغات همواره به منظور پیش بینی کالاهای جدیدی که احتمالا خواهان دارند و شما تولید کنندگان عزیز باید سعی در تولید آنها نمایید را از نظر جهت گیری فرهنگی کاملا زیر نظر دارند .

عوامل فرهنگی خود زیر مجموعه های خرده فرهنگ و طبقه ی اجتماعی را شامل می گردند .

هر فرهنگ خود از چندین خرده فرهنگ یا گروه هایی از مردم تشکیل می گردد که دارای نظام های ارزشی مشترکی می باشند واین نظام ها خود بر پایه ی عادات و رسوم و تجربیات زندگی مشترک استوارند .

هر جامعه ای تقریبا دارای شکلی از ساختار اجتماعی است .

طبقات اجتماعی :

طبقات اجتماعی از قسمت های منظم و نسبتا پایداری در یک جامعه تشکیل شده اند که اعضای آن دارای ارزش ها علایق و رفتارهای مشترک و مشابهی می باشند بنابراین طبقه ی اجتماعی را با یک عامل منفرد مثلا درآمد نمی توان تعریف نمود ، بلکه طبقه ی اجتماعی با ترکیبی از عواملی مانند : شغل ، درآمد ، میزان تحصیلات ، سطح دارایی و سایر متغیر ها تعیین می گردد .

به خاطر داشته باشید که اعضای هر یک از طبقات اجتماعی در انتخاب کالا و مارک به خصوصی از آن دارای رجحان ها و دلایل مخصوص به خود هستند .

به عنوان مثال در کشور های خارجی وقتی فردی مسلمان در حال زندگی است در خرید گوشت و محصولات خوراکی خود معمولا اجناسی را می خرد که دارای مارک و علامت حلال باشند یعنی گاوی که ذبح شده ، ذبهش بر طبق اصول اسلامی بوده است .

سایت این مجموعه ز.ت.ب و کادر مجرب آن نیز برای هر طبقه ی اجتماعی و هر کالای تولیدی توسط شما مطابق با نیاز هر سطح و هر طبقه ی اجتماعی از لحاظ فرهنگی تبلیغ خاص خود را ارائه می دهد تا میزان موفقیت در عرصه ی فروش به حداکثر بازدهی خود برسد .

۲ – عوامل اجتماعی :

همیشه این گروه به تولیدکنندگانی که قصد دارند کالای خود را در این سایت ز.ت.ب مورد تبلیغ قرار دهند این امر را بازگو می نماید که عوامل اجتماعی نیز رفتار مصرف کننده را تحت تاثیر قرار می دهد .

این عوامل اجتماعی از گروه های کوچک ، افراد خانواده و جایگاه و نقش اجتماعی مصرف کننده تشکیل می گردد . شرکت ها و تولیدکنندگان کوچک و بزرگ در کشور باید هنگام تدوین خط و مشی خود در بازار یابی و تبلیغات این عوامل را مد نظر قرار دهند ، زیرا این عوامل بر واکنش های مصرف کننده شدیدا تاثیر می گذارد . گروه ها ، گروه های مرجع و خانواده زیر مجموعه ی عوامل اجتماعی می باشند .

رفتار یک فرد تحت تاثیر گروه های کوچک بسیاری قرار می گیرد .

از جمله ی این گروه ها می توان : خانواده ، دوستان ، همسایگان و همکاران را نام برد .

به عنوان مثال اگر یک لباس از کارگاه تولیدی شما بر اثر یک تبلیغ موثر و گیرا توسط این سایت بر تن یکی از اشخاص موجود در این گروه های کوچک قرار بگیرد و کیفیت و زیبایی خود را به بهترین نحو نشان دهد کافی است تا سایر افراد این گروه ها به سایر موارد تولیدی شما که در این سایت مورد تبلیغ قرار گرفته سر زده و نه تنها اقدام به خریدن آن نمایند بلکه خود به خود آن را به سایر گروه های کوچک و بزرگ نیز معرفی نمایند .

پس با توجه به این مسئله نیز شما باید وظیفه ی تبلیغات خود را به چنین کادر مجربی اختصاص دهید که تمامی نکات را در هر زمینه ای مد نظر قرار می دهند . همیشه به یاد داشته باشید گروه هایی هستند که به صورت مستقیم یا غیر مستقیم در شکل دادن به رفتار و عقاید یک شخص موثرند . سایت این مجموعه دائما در تلاش است گروه های مرجع بازار های هدف خود را بشناسد . اعضای خانواده قادرند شدیدا رفتار خریدار را تحت تاثیر قرار دهند .

۳ – عوامل شخصی :

تصمیمات یک خریدار تحت تاثیر خصوصیات فردی او نیز قرار می گیرد .

شغل ، وضعیت اقتصادی ، سبک زندگی و شخصیت فردی خریدار مانند : اعتماد به نفس ، وابستگی ، خلاقیت ، تغییر و . . . از عوامل شخصی می باشند .

افرادی که در این سایت به امر تبلیغات اشتغال دارند با برقراری ارتباط با خریدار از آنجایی که آموزش های لازم روانشناسی رفتاری افراد مختلف را در زمینه ی صلایق و . . . دیده اند از طریق مکالمه و یا نحوه ی نمایش محصولات تولیدی همیشه سعی در برآورده ساختن تمایلات و عوامل شخصی افراد نیز می باشند .

۴ – عوامل روانی :

انتخاب و خرید اشخاص گوناگون معمولا تحت تاثیر ۴ عامل عمده ی روانی شامل :

انگیزه

درک

یادگیری

باورها

قرار می گیرد . بازاریابان و مبلغین اینترنتی ما به خوبی می دانند که یک شخص در آن واحد ، نیاز های متفاوتی دارد .

بعضی از این نیازها  فیزیولوژیکی اند و از احساس گرسنگی ، تشنگی و ناراحتی ناشی می گردند .

بعضی از این نیاز ها روانی اند و از نیاز به شناخته شدن ، احترام یا احساس تعلق ناشی می گردند .

به خاطر داشته باشید که یک نیاز زمانی به یک محرک تبدیل می گردد که از شدت کافی برخوردار باشد .

یک محرک یا انگیزش عبارت است از : نیازی که به منظور هدایت شخص در امر تامین رضایت او ، از شدت کافی بهره مند باشد .

نحوه ی عمل فرد معمولا تحت تاثیر درک او از محیط قرار می گیرد .

یادگیری تغییراتی است که در رفتار شخص در اثر تجربه به وجود می آید . یادگیری در اثر تاثیر متقابل تمایلات ، محرک ها ، اوضاع و احوال ، واکنش ها و عامل تقویت تحقق می یابد . مردم باور ها و عقاید خود را از راه عمل و یادگیری کسب می نمایند . این باورها و عقاید نیز به نوبه ی خود بر رفتار خریداران تاثیر می گذارد .

مشاورین و کارکنان این سایت ز.ت.ب در شاخه ی تبلیغات به خوبی عوامل روانی و محرک ها را در نظر گرفته و با توجه به یادگیری و باورهای روانی و عقاید افراد بهترین سبک تبلیغی را بر می گزینند .

امید وارم توانسته باشم به صورت کوتاه و مختصر چگونگی فعالیت تبلیغاتی این سایت را برای تولید کنندگان عزیز و خریداران تا اندازه ای مشخص نموده باشم .

با تشکر فراوان از اینکه برای خود وقت گذاشته اید 

کارشناس و پژوهشگر در امور روانشناسی مصطفی قدیری

تعرفه های شبکه تبلیغات

در این مجموعه بستر های مختلفی برای تبلیغات به شما معرفی میشود که میتوانید تولیدی خود را برای عموم جامعه به نمایش بگذارید

بنر های معرفی شما در نقاط مختلف سایت ز.ت.ب

اصول و مبانی بنر های تبلیغاتی چیست ؟

بنر‌های تبلیغاتی یکی از پرکاربردترین فرم‌های دیجیتال مارکتینگ در دنیای آنلاین امروزی است. تقریبا همه کمپانی‌ها با استفاده از بنر‌های موثر و هدفمند به شناساندن برند خود مبادرت می‌ورزند. بنابراین طراحی یک بنر در جذب کلیک بسیار مهم است. در این مطلب با اصول و مبانی طراحی بنر تبلیغاتی آشنا خواهید شد.شاید در حوزه مارکتینگ خود، تنها به جذب ترافیک آنلاین از طریق تبلیغات بنری امیدوار باشید و یک سوال ذهن شما را درگیر کرده است: طراحی ایده آل برای یک بنر تبلیغاتی چیست؟ حوزه تبلیغات بنری وب، بر خلق اصولی و موثر بنر‌ها از طریق دستورالعمل‌های پایه‌ای متمرکز است. در ادامه با ۱۵ نکته در خصوص اصول و مبانی طراحی بنر تبلیغاتی با هدف جذب کلیک بیشتر آشنا می‌شویم.

۱) استفاده از موثرترین و استاندارد ترین اندازه‌های بنر …
ادامه مطالب

صفحه اصلی

۴۳۴*۸۰۰ یک ماه ۱.۰۰۰.۰۰۰ تومان
ثبت سفارش

صفحه داخلی تولید کنندگان ایران

۶۴۳*۱۰۲۴  یک ماه ۸۰۰.۰۰۰ تومان
ثبت سفارش

صفحه داخلی فروشگاه

۴۳۴*۸۰۰  یک ماه ۹۰۰.۰۰۰ تومان
ثبت سفارش
  • در صورت وجود هرگونه سوال در قسمت تماس با ما مشاورین در وقت اداری همراه شما خواهند بود .

معرفی تولید کنندگان ایران به عموم جامعه جهانی

ثبت مشخصات کامل تولیدی

عرضه مستقیم تنوع گیاهان آپارتمانی

    • نام گلخانه : گلخانه برادران خسروی
    • نام تولید کننده : مجید خسروی – محمود خسروی
    • متراژ تولید : ۶۰۰۰ متر
    • شماره تماس : ۰۹۱۱۳۹۲۴۲۶۳
    • آدرس : مازندران – چالوس – خیابان دانیال
نمونه صفحه شخصی

ثبت موقعیت مکانی تولیدی

ویدئوی تصویری از تولیدی و محصولات

مزایای معرفی شما تولید کنندگان عزیز به عموم در شبکه تبلیغات ز.ت.ب

  • به راحتی با سرچ نام گلخانه در جستجوی گوگل صفحه محصولات و مشخصات تولیدی شما به عموم نمایش داده میشود .
  • قرار گرفتن تولیدی شما در لیست تولید کنندگان ایران با تفکیک شهر به شهر .
  • دسترسی آسان موقعیت تولیدی شما در نقشه گوگل .
  • دسترسی به فروم اختصاصی تبادل محصولات به صورت مجزا در صنف فعالیت .
  • اعتماد متقاضیان محصولات شما در صورت ثبت در بستر تولید کنندگان ایران .
  • ویدئوی تولیدی شما با ذکر محصولات و آپلود در ۴ شبکه نمایش ایران شبکه رسمی شرکت تعاونی زنجیره تامین بهشت www.aparat.com/qzparadise.ir
  • بزودی دریافت ریت تولید کنندگان ایران به صورت عمومی در راستای رضایت جامعه .
  • بزودی نمایش محصولات شما در نمایشگاه های خارجی جهت صادرات به بازار جهانی .
  • بزودی رفع نیاز اولیه تولید کنندگان با نازل ترین قیمت توسط شرکت تعاونی زنجیره تامین بهشت .
  • بزودی بازار فروش شخصی از به صورت آنلاین و ارسال به تمام نقاط ایران .
جهت ثبت تولیدی کلیک کنید

نمونه تولیدی های معرفی شده در شبکه تبلیغات ز.ت.ب

ثبت و ایجار صفحه شخصی تولید کنندگان محصولات مختلف 

    • تعداد ۵۰ عدد عکس از محصولات و مجموعه یا کارگاه
    • ویدئو معرفی تولیدی و محصولات 
    • ثبت موقیت مکانی ( لوکیشن ) تولیدی یا مرکز عرضه 

تمامی این ویژگی و تبلیغات شما در شبکه های اجتماعی به مدت یک سال 

    • در صورتی که محصولات تولیدی شما بیش از تعداد عکس گرفته شده میباشد به ازای هر عکس مبلغ ۱۰.۰۰۰ تومان به مبلغ کل اظافه میشود . 
    • ثبت شما به مدت یک سال با تخفیف ۲۰% تا پایان سال ۱۳۹۸ ۸۰۰.۰۰۰ تومان میباشد .
    • شرکت تعاونی زنجیره تامین بهشت در راستای بهبود بازار در صورت تمایل شما به جای مبلغ ۸۰۰.۰۰۰ تومان با شما تهاتر نیز میکند .
    • شرایط تهاتر به صورت تلفنی با مشاوران مجموعه پارادایس 
    • حسین قدیری ۰۹۱۲۷۸۵۵۰۴۹
    • فواد احمدی ۰۹۱۲۷۸۶۲۱۱۰

در صورت مشاوره به صورت ایمیل میتوانید با [email protected] تماس تا به صورت تخصصی اطلاعات در اختیار شما قرار گیرد .

ثبت شما به مدت یک سال از تاریخ معرفی ۱.۰۰۰.۰۰۰ تومان 

پس از پرداخت شماره پیگیری یا کد کاربریتان را برای ما ارسال کنید

ثبت سفارش

اضافه کردن عکس به ازای هر عکس ۱۰.۰۰۰ تومان

پس از پرداخت شماره پیگیری یا کد کاربریتان را برای ما ارسال کنید

ثبت سفارش
  • در صورت وجود هرگونه سوال در قسمت تماس با ما مشاورین در وقت اداری همراه شما خواهند بود .

تبلیغات کلکیکی در نشریات و مقالات تخصصی

در نشریاتی که به صورت تخصصی در سایت مجموعه پارادایس بزرگترین مرجع علمی ایران نوشته میشود میتوانید در قسمت فروش محصول معرفی شده سهیم باشید .

نموهه مقاله ای که میتوانید در قسمت فروش معرفی شوید

هیومیک اسید یک گروه از مولکول هاست که به ریشه ی گیاهان آب و مواد مغذی کمک می کند :

هیومیک اسید یک گروه از مولکول هاست که به ریشه ی گیاهان آب و مواد مغذی کمک می کند . سطوح اسید هیومیک بالا می تواند به طور چشم گیری باعث افزایش عملکرد شود . کمبود اسید هیومیک می تواند کشاورزان و باغبانان را ز رشد محصولات با تغذیه مطلوب جلوگیری کند با این حال عقل متعارف امروزه اسید های هیومیک را نادیده می گیرد ، با این کشف و رشد چشم انداز شهری مانند پارک ، زمین گلف بدون کود های NPK بسیار غیر ممکن است .

اسید هیومیک یک ماده هیومیک قهوه ای تیره و قهوه ای است ، که فقط در PH بالاتر از PH محلول در آب است و وزن مولکولی بیشتری نسبت به اسید فولیک دارد . اسید هیومیک ممکن است قرن ها در خاک دست نخورده باقی .

تعریف شیمی اسید هیومیک:

ماده هیومیک معمولی ترکیبی از مولکول های بسیاری است که بعضی از آنها بر اساس یک حلقه ایاز هسته های معطر با فنول و جایگزین های کربوکسیلیک هستند که با هم مرتبط می شوند.

تصویر نشان می دهد که این یک ساختار معمولی است. گروههای عملکردی که بیشترین سطوح شار و واکنش پذیری مواد هومیک را دارند، از گروه فنلی و کربوکسیلیک هستند.

اسیدهای هیومیک به عنوان مخلوط اسیدهای dibasic رفتار می کنند، با مقدار pK1 حدود ۴ برای پروتونی کردن گروه های کربوکسیل و حدود ۸ برای پروتونی کردن گروه های فنولیت.

در بین همه ی اسید های هیومیک،منیزیم قابل توجهی وجود دارد به همین دلیل، مقادیر pKاندازه گیری برای یک نمونه داده شده، مقادیر میانگین مربوط به گونه های تشکیل دهنده است. مولکول ها ممکن است یک ساختار سوپر مولکولی را تشکیل دهند که توسط نیروهای غیرقابل انعقادی مثل نیروی وان دروالس تشکیل داده می شود.

حضور گروه های کربوکسیلات و فنولات، اسیدهای هیومیک را قادر می سازد تا به یون هایی از قبیلMg2 +، Ca2 +، Fe2 +وFe3 +تشکیل شوند.

عرضه مستقیم هیومیک اسید با بالاترین کیفیت در راستای تولیدات زراعی مرغوب تر در ایران با تاییدیه های معتبر

شرکت XXXXX تولید کننده/وارد کننده هیومیک اسید باکیفیت عرضه و پخش به صورت کلی و جزئی در سراسر ایران . 

خرید مستقیم از شرکت

تعرفه کلیک بر روی مقالات

تعرفه بر اساس مقاله مشخص میشود مقالات تخصصی ISI و مقالات روز که سیستم در جهت رونق تولید ، کسب و کار و تولید جامعه به صورت رایگان در اختیار عموم قرار میگیرد با تایید ناشر بوده است و هزینه بابت مقاله به ناشر پرداخت میگردد و تعرفه بر اساس هزینه پرداخت شده و بروز بودن مقاله تصویب میشود .

ثبت تبلیغات شما در مقالات عمومی شش ماهه ۵۰۰.۰۰۰ تومان

ثبت سفارش

ثبت تبلیغات شما در مقالات تخصصی شش ماهه ۷۰۰.۰۰۰ تومان

ثبت سفارش

ثبت تبلیغات شما در مقالات ISI شش ماهه ۱.۰۰۰.۰۰۰ تومان

ثبت سفارش

در صورت وجود هرگونه سوال در قسمت تماس با ما مشاورین در وقت اداری همراه شما خواهند بود

در صورت مشاوره به صورت ایمیل میتوانید با [email protected] تماس تا به صورت تخصصی اطلاعات در اختیار شما قرار گیرد