نام تولیدی:گلدان سفالی رحیمی

نام تولید کننده :مسعود رحیمی

ادرس تولیدی : همدان،لاله جین ، روبروی پارک سفال ، پخش و تولید گلدان سفال رحیمی

شماره تماس جهت ارتباط مستقیم : 09393185568 و 09182177660

دوستان و همراهان عزیز درنظر گرفته شود این تولیدی با نام سفالینه آتوسا نیز شناخته میشود .

نمایی از تولیدی گلدان سفالی رحیمی به صورت عگس

تولید کننده گلدان سفال و سرامیک رحیمی یکی از بزرگترین مراکز عرضه مستقیم محصولات سفال و سرامیک به سراسر ایران میباشد که با جمع آوری اطلاعات توانسته ایم به صورت تخصصی بخشی از تولیدات این مجموعه بزرگ را به شما معرفی نماییم .

این مجموعه با پتانسیل تولید گلدان سفال و سرامیک با رنگبندی متنوع بیش از 10 ها کانتینر در سال از بزرگترین مجموعه های عرضه گلدان در خاورمیانه میباشد .

گلدان های سرامیک کشیده تولید شده در بهترین کوره های سرامیک پزی همدان

بخشی از گالری تولیدی آقای رحیمی که در لاله جین همدان به عرضه مستقیم محصولات خود میپردازد .

لازم به ذکر است در انتهای گالری عکس های تکی از گلدان سفال و سرامیک به همراه توضیحات متنی موجود است .

تولید کننده گلدان سفال رحیمی و تنوع محصولات به صورت عمده :

برای خرید انواع گلدان سفال و سرامیک به سادگی میتوانید محصولات مختلف را در این صفحه مشاهده نمایید و درنهایت برای بازدید از جدید ترین محصولات تولید شده با شماره هایی که در بالا بارگذاری شده است تماس حاصل نمایید تا مدیریت تولیدی گلدان سفال و سرامیک آقای رحیمی عکس و مشخصات محصولات جدید را برای شما ارسال نماید .

گلدان های سفال تولید شده در کارگاه آتوسا به صورت سلفون کش و بسته بندی کارتی برای ارسال به سراسر ایران و جهان آماده میشود و متقاضیان میتوانند به سادگی محصولات را خریداری نمایند .

انواع گلدان سفال رنی سایز بزرگ قابل عرضه به سراسر ایران

تنوع پایه گلدان سفال سایز کوچک ، متوسط و بزرگ قابل عرضه به سراسر ایران

پایه گلدان های سفال رنگ خورده قابل عرضه به صورت سلفون پیچ به سراسر ایران در رنگبندی سفید ، خاکستری ، طوسی و مشکی با قابلیت بارگیری در خاور و نیسان به صورت کلی و جزئی ارسال میشود .

لیست قیمت پایه گلدان های سفال را میتوانید با تماس مستقیم دریافت نمایید و یا در زیر هیمن صفحه در قسمت نظرات سوال خود را مطرح نمایید .

پایه گلدان های کله شیری در سایز کوچک ، بزرگ و متوسط سلفون پیچ قابل عرضه برای داخل کشور و صادرات

انبار دپوی گلدان سفال کارگاه آتوسا

کارگاه آتوسا زیر نر تولید کننده جناب آقای رحیمی در لاله جین همدان مرکزی برای عرضه مستقیم انواع گلدان باکیفیت به صورت کلی و جزئی میباشد که درنظر گرفته شده است محصولات صادراتی قبل از خرید ثبت سفارش گردد تا کمبود محصول در کمترین زمان ممکن تولید و بسته بندی شود .

کارگاه آتوسا با سابقه بیش از 15 سال تولید و رنگ آمیزی گلدان های سفال و سرامیک توانسته رضایت متقاضیان را دریافت و نیز اقدام به صاردات محصولات به عراق ، دبی ، عربستان و ترکیه رانماید .

انبار دپوی گلدان تولیدی آتوسا

گلدان سفال توپی

از سری تولیدات عمده آقای رحیمی گلدان های توپی با شیار و ساده میباشد که در رنگبندی های سفید ، طوسی ، کرم و مشکی میباشد .

این گلدان های باکیفیت قابلیت شستشو و دارای سوراخ در انتهای گلدان به جهت زهکشی مناسب گیاهان زینتی میباشد .

این محصولات دارای بسته بندی سلفون برای جلوگیری از گرد و غبار و نیز کارتن پیج میباشد که با هدف عرضه داخل و صادرات محصول بهترین حالت بسته بندی گلدان های سفال و سرامیک است .

گلدان سفال توپی کارگاه آتوسا

گلدان سفال توپی در سه سایز کوچک ، متوسط و بزرگ

کارگاه تولید گلدان رحیمی بستری برای عرضه گلدان های توپی شکل شیار دار در سه سایز میباشد که در زیر به سایز های آن اشاره میشود :

گلدان سفال سایز کوچک در رنگبندی سفید ، طوسی ، مشکی و کرم رنگ که به همراه گلدان های توپی دیگر در یک بسته قرار میگیرد .

گلدان سفال سایز متوسط که نیز در همان رنگبندی ذکر شده بالا تولید و در کنار سایز های دیگر بسته بندی میشود .

گلدان سفال سایز بزرگ که گلدان مادر نام دارد و گلدانهای سفالی سایز کوچک و متوسط در همین گلدان با بسته بندی کارتنی قرار میگیرد و درنظر گفته شود این سری گلدان ها به صورت سری ستایی عرضه میشود .

گلدان سفال توپی در سه سایز کوچک ، متوسط و بزرگ

گلدان سفال کشیده طرح ترک

این گلدان های باکیفیت تولید شده در کارگاه آتوسا زیر نظر تولیدی آقای رحیمی یکی از محصولات پرفروش این مجموعه میباشد که در دو سایز متوسط و بزرگ تولید شده و قابل عرضه به سراسر ایران و نیز صادرات میباشد .

این محصول باکیفیت که با نام گلدان سفال کشیده طرح ترک معروف است با بسته بندی تخصصی که در اول سلفون پیچ و در فاز دوم بسته بندی با کارت دورگیری میشود و قابلیت ارسال از طریق خاور ، نیسان و نیز کانتینتر را دارا میباشد .

برای خرید این محصول با کیفیت به سادگی میتوانید با شماره های درج شده در اول صفحه ” جناب آقای رحیمی ” تماس حاصل نمایید و از لیست جدید ترین قیمت ها و نیز محصولات تولید شده اطلاعات کسب نمایید .

گلدان سفال کشیده طرح ترک

گلدان سفال مخروطی رنگ ترک

گلدان سفال مخروطی تولید شده در کارگاه سفالینه آتوسا زیر نظر آقای رحیمی در تنوع رنگی سفید با طرح های ترک تولید شده و بسته بندی گردیده است .

این محصول با کیفیت قابلیت ارسال به سراسر ایران و نیز صادرات را دارا میباشد .

بسته بندی این محصول با استفاده از سلفون و کارتن پیچ میباشد که به سادگی قابلیت ارسال به سراسر ایران و نیز صادرات میباشد .

گلدان سفال طرح مخروطی در رنگبندی سفید ترک میباشد

گلدان توپی سفال در سه سایز رنگبندی ترک

گلدان توپی در سه سایز با جنس سفال کوره ای و رنگبندی سفید ترک میباشد که میتوانید جهت خرید این محصول با شماره های درج شده در اول صفحه تماس حاصل نمایید .

درصورت خرید این محصولات برای صادرات میتوانید قبل از خرید و هماهنگی های صادرات سفارش خود را ثبت تا در کمترین زمان ممکن کمبود های محصول را جبران نماییم .

محصولات تولیدی گلدان سفال رحیمی با بسته بندی های تخصصی که در فاز اول سلفون پیچ کامل که موجب جلوگیری از گرد و غبار میشود و در فاز دوم با استفاده از کارتن که در دور گلدان کشیده میشود تا در ارسال آن از طریق خاور و نیسان و همچنین کانتینر مشکلی پیش نیاید .

درنظر گرفته شود گلدان توپی سفال رنگ ترک در سه سایز کوچک ، متوسط و نیز بزرگ تولید و در یکجا بسته بندی میشود .

گلدان سفال توپی رنگ ترک در سه سایز

گلدان مخروطی سفال رنگ کرم روشن و با شیار های قهوه ای تیره

گلدان های باکیفیت تولید شده در کارگاه آقای رحیمی یکی از بزرگترین تولید کنندگان گلدان سفال در ایران که با بسته بندی خاص قابلیت ارسال به سراسر ایران و سفارش آنلاین را دارا میباشد .

گلدان های تولید شده در کارگاه آتوسا برگرفته از رنگ های باکیفیت و پخت در کوره های مجهز میباشد که مقاومت این محصول را بالا برده و قابلیت صادرات به سراسر خاورمیانه را دارا میباشد .

بسته بندی این محصولات با استفاده از پلاستیک عایق به دور گلدان و نیز کارتن پیچ میباشد که در سه سایز کوچک ، متوسط و بزرگ تولید و در داخل هم بسته بندی میشوند .

این محصولات قابلیت شستشو داشته و گیاه کاشته شده در این گلدان دچار مشکل نخواهد شد .

گلدان سفال مخروطی کرم روشن با شیار های قهوه ای تیره در سه سایز

گلدان سفال طرح مخروطی در سه سایز با رنگ خاص

این محصول با کیفیت و نیز محصولات سفالینه آتوسا زیر نظر جناب آقای رحیمی قابلیت سفارشی سازی رنگ دارد و در صورت خرید بالا ” کانتینتر ” میتوانید این محصولات را با رنگ های سفارشی تهیه نمایید .

کارگاه تولیدی گلدان سفال و سرامیک رحیمی یکی از محبوب ترین تولیدی ها در لاله جین همدان میباشد که برگرفته از رنگامیزی و بسته بندی های روز میباشد .

در زیر یکی از رنگ های سفارشی این محصول را که به رنگ بنفش تولید شده است برای شما بارگذاری کرده ایم تا از کیفیت محصول و رنگ اطلاعات کسب نمایید .

گلدان سفال مخروطی در سه سایز رن بنفش

یکی از انبار های تولیدی گلدان سفال و سرامیک رحیمی

به دلیل بالا بودن حجم سفارشات محصولات کارگاه آتوسا زیر نظر آقای رحیمی این مرکز دارای چند انبار در نقاط مختلف لاله جین میباشد که با هدف بسته بندی و آمارده ارسال محصولات سفارشی مدیریت میشود .

در انبار های تولیدی آتوسا بیش از هزاران گلدان در سایز ها و رنگبندی های مختلف به صورت تفکیک نگهداری میشود و در صورت داشتن سفارش خرد و یا آنلاین این محصولات به موقعیت مورد نظر ارسال خواهد شد .

بسته بندی محصولات سفال با استفاده از پلاستیک و سلفون میتواند از گرد و غبار جلوگیری کند و در فاز دوم بسته بندی با کارتن به جهت جلوگیری از ضربه این فرایند برای تمام محصولات صورت میگیرد .

سایز های تولید شده از گلدان های سفال در کنار یکدیگر بسته بندی میشوند تا جای کمتری گیرند .

یکی دیگر از انبار های کارگاه آتوسا زیر نظر آقای رحیمی

پخش عمده گلدان سفالی خام ( بدون رنگ )

تولیدی گلدان سفال و سرامیک رحیمی با داشتن چند انبار نگهداری از گلدان های سفال قابلیت عرضه مستقیم انواع گلدان خام را به سراسر ایران و خاورمیانه دارا میباشد .

گلدان های سفال خام قابلیت رنگامیزی دستی را دارا میباشد که هم میتوانید با خرید بیش از خاور این محصولات رنگ آن را سفارشی سازی نمایید .

گلدان سفال خام در تنوع بیش از 500 مدل تولید شده و دپو میباشد که میتوانید با تماس مستقیم در خصوص ابعاد و تنوع آن اطلاعات کسب نمایید ، شماره تماس مدیریت فروش و مدیریت تولید کارگاه آتوسا در بالای همین صفحه بارگذاری شده است .

گلدان سفال خام تولیدی گلدان سفال و سرامیک رحیمی

گلدان سفال خام سایز بزرگ

گلدان های سایز بزرگ که به صورت خام و بدون رنگ در یکی از انبار های روباز تولیدی آقای رحیمی قرار دارد را میتوانید با رنگ های دلخواه خود در صورت سفارش بیش از یک خاورد دریافت نمایید .

گلدان های سایز بزرگ مناسب برای ورودی های منازل و نیز باغ ها و یا روف گاردن ها میباشد که بر اساس نیاز شما و رنگ محیط میتوانید آن را سفارشی ساز نمایید .

این محصولات با بسته بندی کارتنی و نیز پلاستیک برای شما ارسال خواهد شد .

گلدان سفال بزرگ بدون رنگ ” خام “

گلدان سفال بدون رنگ طرح تنه دخت

گلدان سفالی طرح تنه درخت در سایز بزرگ قابل عرضه به سراسر ایران که در انبار های روباز کارگاه آتوسا دپو شده است .

گلدانهای تولید شده در سایز بزرگ و طرح تنه درخت را میتوانید با سفارش بالای یک خاور در رنگ مورد نظر سفارشی سازی نمایید .

برای خرید این محصول شما میتوانید به صورت مستقیم با شماره های درج شده در بالای همین صفحه تماس حاصل نمایید .

قابلیت ارسال این محصولات به سراسر ایران و نیز صادرات توسط این شرکت پذیرفته میشود .

گلدان های مدل تنه درخت را میتوانید با رنگ های قهوه ای تیره نیز تهیه نمایید که جزو پرفروش ترین رنگ ها برای این طرح محسوب میشود .

گلدان سفال خام طرح تنه درخت

گلدان ستنی سفال با رنگ های ساده

این محصولات باکیفیت در سه سایز تولید میشود و قابلیت عرضه به سراسر ایران را دارا میباشد .

برای خرید این محصول میتوانید به سادگی با شماره آقای رحیمی تماس حاصل نمایید .

درنظر گرفته شود این محصول در سه سایز کوچک ، متوسط و بزرگ تولید و در داخل هم بسته بندی میشوند .

این محصولات دارای سوراخ مرکزی برای زهکشی مناسب گیاهان میباشد و یکی از مقاوم ترین گلدان های تولید شده در همدان است .

گلدان سنتی سفال همدان

گلدان سفال مخروطی طرح برجسته شکلاتی

گلدان های خام مخروطی در این تولیدی متنوع میباشد و بر اساس سلیقه متقاضیان رنگ آمیزی کلی میشود .

این گلدان ها در سه سایز کوچک ، متوسط و بزرگ تولید و در رنگ های سفید ، طوسی ، مشکی و کرم رنگ آمیزی میشوند .

این محصولات بدون سوراخ در انتهای گلدان است و با استفاده از دریل میتوانید به سادگی در زیر آنها سوراخ تعبیه نمایید .

گلدان های طرح شکلاتی یا همان برجسته از محصولات پرفروش است و به دلیل ضخامت بالا از مقاومت بالایی نیز برخوردار است .

گلدان خام طرح شکلاتی استوانه کشیده ” طرح برجسته “

پایه گلدان سنتی

پایه گلدان های سنتی که در نگ های ساده تولید میشوند محصولی بینظیر برای محیط های سنتی مانند کافه های سنتی ، رستوران ها و باغ های سنتی تولید میشوند .

این محصول از مقومت بالا برخوردار است و با گلدان هایی که در همین رنگ و طرح تولید میشود ست خواهند بود .

این پایه گلدان های سفال دارای خط شیاری در دور انتهایی پایه میباشد که زیبایی این محصول را دوچندان کرده است .

این محصولات قابلیت شستشو دارند و برای ارسال به سراسر ایران با استفاده از کارتن بسته بندی میشود .

پایه گلدان سفال طرح سنتی

گلدان سفال لعاب دار

گلدان های لبه دار سفال که با استفاده از رنگامیزی کوره ای و رنگ های شاد از محصولات سنتی لاله جین میباشد و قابلیت بسته بندی و عرضه به سراسر ایران و خاور میبانه را دارا میباشد .

این محصولات با کیفیت به صورت کلی و جزئی به سراسر ایران عرضه میشود .

گلدان های سفال رنگ لعاب را میتوانید با تماس مستقیم با شماره بالا تماس حاصل نمایید .

گلدان سفال لعابدار لبه دار دارای یک پایه اصلی میباشد که گلدان را از زمین جدا مینماید و زیبایی آن را دوچندان میکند .

این محصول دارای سوراخ مرکزی در انتهای گلدان میباشد که با هدف زهکشی طراحی شده است .

گلدان پایه دار رنگ لعاب کوره ای

گلدان سفال پایه دار رنگ لعاب کوره ای

گلدان های تولید شده در تولیدی گلدان سفال و سرامیک رحیمی به صورت کلی قابلیت عرضه به سراسر ایران را دارا میباشد .

از گلدان های قیمت مناسب و مقاوم به آب و باران میتوانیم این محصول را معرفی نماییم که از محصولات سنتی لاله جین نیز به شمار میروند .

این گلدان ها دارای پایه سرهم میباشد و با رنگ سفید براق لعاب کوره ای خورده است .

گلدان های سفال لعابدار در برابر آب ، برف و آفتاب مقاومت بسیار بالایی دارد .

گلدان سفال لعابدار رنگ سفید

گلدان سفال لعاد دار رنگامیزی شده به رنگهای زرد ، نارنجی ، قرمز آبی ، قهوه ای که دارای پایه گلدان سرهم میباشد .

در زیر یک عکس از این محصولات که مقاومت بسیار بالا در برابر برف ، آب و آفتاب میباشد .

این محصول میتواند به سادگی شستشو شود .

گلدان سفال رنگ کوره ای به صورت عمده قابلیت عرضه به سراسر ایران را دارد .

گلدان سفال لبه دار با رنگ لعاب کوره ای دارای پایه سرهم

گلدان سفال طرح چینی ” سنتی ” خام

گلدان سنتی مخروطی که با نام طرح چینی معروف است .

این محصول به صورت خام در عکس زیر بارگذاری شده است و قابلیت رنگ آمیزی به سلیقه متقاضی را دارا میباشد .

برای خرید گلدان سفال طرح چینی خام میتوانید به سادگی با شماره ای که در بالا ثبت شده است تماس حاصل نمایید .

گلدان های سفال سنتی قابلیت بسته بندی در داخل یکدیگر را دارا میباشد که این محصول دارای سوراخ مرکزی در زیر گلدان میباشد .

گلدان سفال خام طرح چینی یکی از قدیمی ترین گلدان های تولید شده در لاله جین همدان میباشد و از سنتی ترین گلدان ها است .

گلدان طرح چینی خام

آبشخور کفتر سفالی

آبشخور سفال رنگ لعاب تولید شده برای کفتر ها .

این محصول یکی از قدیمی ترین محصولات تولید شده در کارگاه تولیدی گلدان سفال و سرامیک رحیمی قالب گیری و رنگ آمیزی شده است .

این محصول را میتوانید به صورت کلی و جزئی به سراسر ایران عرضه نماییم .

برای خرید این محصول حتما با شماره های درج شده در بالا تماس حاصل نمایید .

آبشخور سفال لعابدار کبوتر

گلدان سفال کشیده رنگ خام

گلدان های سفال کشیده با طرح شیار دار و آجری که به صورت سفارشی قابلیت رنگ آمیزی و ارسال به سراسر ایران را دارا میباشد .

گلدان های کشیده سفال را میتوانید برای ورودی های منازل ، دورچین باغچه ها و نیز برای روف گاردن ها استفاده نمایید .

گلدان های کشیده سفالی را میتوانید در صورت خرید تعداد بالا 100 عدد رنگ سفارشی دریافت نمایید و رنگ های تولید شده به سفارش متقاضیان قهوه ای تیره ، کرم ، مشکی ، خاکستی و سفید است و در صورتی که این محصول را میخواهید برای محیط های پارکی و مدارس استفاده نمایید میتوانید از رنگ های شاد قرمز ، آبی ، سبز ، بنفش ، صورتی و نارنجی سفارشی ساز نمایید .

گلدان کشیده سفال محصولی برای کاشت انواع گیاهان رونده ، شمشاد ها و بوته های گلدار فصلی است .

گلدان سفال کشیده خام

گلدان سفال سنتی ساده

تولیدی گلدان سفال و سرامیک رحیمی یک از بزرگترین مراکز تولید و رنگ آمیزی انواع گلدان سفال و سرامیک در سراسر ایران میباشد که با استفاده ار نگ های مناسب گلدان و نیز بسته بندی تخصصی قابلیت صادرات محصولات را برای متقاضیان عزیز فراهم آورده است .

تولید گلدان و نگ آمیزی در کارگاه آتوسا که مختص سفارشات میباشد صورت میگیرد .

خرید انواع گلدان در لاله جین هموان برای صادرات و نیز فروش داخل ایران را میتوانید از آقای رحیمی خریداری نمایید .

گلدان سنتی شیار دار خام رحیمی

گلدان سفال کوزه ای کشیده خام

تولید و عرضه گلدان های سفال کشیده خام متناسب برای عرضه به صورت کلی و جزئی به سراسر ایران .

برای خرید این محصول به صورت خام و یا رنگ شده میتوانید با شماره درج شده جناب آقای رحیمی در بالای همین صفحه تماس حاصل نمایید .

این محصول را میتوانید به سادگی در رنگ های سفارشی تهیه نمایید و با هماهنگی قبل از خرید در خصوص رنگ مورد نظر ثبت سفارش نمایید .

گ

آنچه در این بخش برای ما اهمیت دارد، گلدان سفالی، یا به عبارت بهتر؛ گلدان سفالی لالجین می باشد.

از زمان های خیلی دور، لالجینی ها به تولید گلدان سفالی اشتغال داشته اند و همین موضوع باعث تکامل این شاخه از هنر سفالگری در این خطه شده است.

تجربه ی پدران نسل به نسل به فرزندان منتقل شده و امروز لالجین بعنوان پایتخت سفال ایران، بزرگترین تولید کننده ی گلدان سفالی در ایران می باشد.

بد نیست بدانید گلدان سفالی مزایای قابل توجهی نسبت به سایر انواع گلدان دارد.

وجود منافذ ریز در سطح گلدان که مانند منافذ موجود در پوست انسان عمل کرده

و ضمن جذب میزان مشخصی از هوای پاک، سموم و نمک های مضر را از خاک گلدان دفع می کند.

وجود سوراخ زهکش در کف گلدان که باعث خروج آب اضافه گلدان می شود و از گندیدن خاک گلدان جلوگیری می کند

. گلدان سفالی به اندازه ی مطلوبی وزن دارد که بتواند در برابر واژگونی مقاومت کند

و این خاصیت در خانه هایی که از استند گلدان استفاده می کنند و دارای فرزند کوچک هستند، اهمیتی دوچندان پیدا می کند.

‌ طبیعی است که بعد از چند سال استفاده از گلدان، تصمیم به تعویض آن بگیرید

و بخواهید دستی به دکوراسیون گلخانه تان بکشید.

اینجاست که مفهوم بزرگی به نام سازگاری گلدان سفالی با محیط زیست معنا پیدا می کند

بی هیچ دلهره ای از بابت تجزیه آن در طبیعت، اقدام به خرید گلدان تازه دیگری می کنید.

بعد از تمامی این موارد به مزیت مهم اقتصادی بودن گلدان های سفالی می رسیم.

با اطمینان کامل می توان گفت گلدان سفالی با توجه به مزایایی که دارد، ارزان ترین گلدان قابل خرید می باشد.

گالری از محصولات جدید سرامیک تولید شده در کارگاه آتوسا زیر نظر آقای رحیمی

دوستان و همراهان عزیز که به دنبال خرید گلدان سفال و سرامیک هستید :

برای خرید انواع گلدان سفال و سرامیک میتوانید با تماس مستقیم با آقای رحیمی این خرید را انجام دهید و فراموش نکنید این عکس ها و توضیحات تنها بخش کوچکی از تولیدات کارگاه گلدان سفال و سرامیک آقای رحیمی میباشد .

1 دیدگاه برای “گلدان سفالی رحیمی

  1. مصطفی قدیری گفته:

    با درود فراوان خدمت آقای رحیمی بنده قدیری هستم لطفا به منظور ادامه تبلیغ در رابطه با شرکت شما در ۲۵ شبکه اجتماعی و ادامه همکاری با شماره بنده تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *