گلخانه تولید گل و گیاه شبستری

عرضه کننده گل و گیاه آپارتمانی و بیرونی به قیمت تولید و به صورت عمده و تکی

مشخصات گلخانه تولید گل و گیاه شبستری

نام تولیدی : گلخانه شبستری

نام تولیدکننده : موجود نیست

آدرس تولیدی : مازندران،متل قو،نرسیده به دانیال

شماره تماس تولیدکننده : 09128855464

اینستاگرا : golkhone

تعدادی از گیاهان پرورش یافته در گلخانه تولید گل و گیاه شبستری

آپلود شده توسط مجموعه پارادایس

معرفی درختچه انار

درختچه ی انار زینتی بیشتر به خاطر میوه ی خوشمزه و زیبای آن،که در اواخر تابستان ظاهر  می شود،محبوب است.گونه های با گل پُرپَر میوه نمی دهد.

درختچه ی انار گیاه خزان کننده ای است که تا ارتفاع ۳ تا ۴ متر رشد می کند و گلهای قرمز درخشانی دارد که به میوه های قرمز نارنجی تبدیل می شوند.

در میان اقلام گوناگون انار بوته هایی با گلهای کم پَر یا پُرپَر در رنگهای کِرِم،زرد آلویی،یا عنابی روشن وجود دارد.انارهای با گل پُرپَر میوه نمی دهند.

اغلب گونه های زینتی پاکوتاه اند.انار گیاه پر دوامی است.بیش از ۵ سال طول می کشدتا بالغ شود.از ابتدای حیاتش گل می دهد.

منفرداً یا برای ایجاد پَرچین غیر رسمی در مرزها به صورت آمیخته با گیاهان دیگر کاشته میشود.موطن اصلی انار جزایر سوکوترا است.

نگهداری و پرورش گنار

درخت انار هنگامی که بالغ میشود ارتفاع آن به حدود 9 متر میرسد که مسلما این حد برای محیط خانه بسیار زیاد است. اما نگران نباشید، این مشکل را میتوانید حل کنید.

برای کاشت درخت انار خانگی میتوانید از درخت انار پا کوتاه ( dwarf ) استفاده کنید که ارتفاع و وسعت آن به 50 تا 120 سانتیمتر میرسد.

بسیاری از مردم انار پا کوتاه را به عنوان درخت زینتی میکارند چون میوه های آن کوچک و ترش بوده و مملو از دانه می باشند.

درخت انار خود را در گلدان محکم و مقاوم با قطر حدود 30 تا 35 سانتیمتر بکارید. گلدان را با خاک گلدانی سبک پر کنید. درخت انار را در مکانی آفتابگیر قرار دهید که تا حد ممکن آفتاب زیادی به گیاه برسد. دمای معمولی اتاق برای درخت انار خانگی مناسب است.

نیازها:

محل نگهداری:

برای مناطق گم مناسب نیست.اما در بیشتر اقلیم های دیگر خوی طاقت می آورد.به گرمای کم به همان خوبی گرمای زیاد ورطوبت کم تحمل نشان میدهد و لذا برای مناطق خشک لم یزرع مناسب است.

دما و نور مناسب:

در آفتاب کامل بهترین نشو و نما را دارد

خاک:

خاک با زهکشی خوب را ترجیح می دهد.خاک فقیر را تحمل می کند،اما بهترین رشد را وقتی بروز می دهدکه،پیش از زمان کاشت،مقداری مواد آلی به خاک افزوده شود.

طرز کاشت و پرورش:

تکثیر: از طریق قلمه های نیمه خشبی برگرفته در تابستان یا اوایل پاییز،یا قلمه های خشبی برگرفته از چوبهای در حال خواب زمستانه تکثیر می شود.

آبیاری: درختچه ی انار خشکی را تحمل می کند،اما اگر گهگاه در هوای داغ و خشک عمیقاً آبیاری شود نشو و نمای بهتری خواهد داشت.

کوددهی: در اواخر زمستان غذای کامل گیاهی به خاک بدهید.

مشکلات: این گیاه از لحاظ آفت حشره ای و بیماری مشکل خاصی ندارد.

 گل دهی: از اواخر بها تا سراسر تابستان.

میوه: میوه ی خوشمزه و زیبای انار از اواخر تابستان تا اوایل زمستان بر درخت دیده می شود،که قابل خوردن نیز هستند.

 هرس(پیرایش): برای اینکه شکل خاصی به درختچه ی انار بدهید و برای حفظ رشد متراکم درختچه،در اواخر زمستان یا اوایل بهار آن را هرس کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *