شیشه نشکن ایلیا یکی از بهترین تولید کننده های شیشه نشکن و سکوریت در ایران

مشخصات تولیدی :

نام تولیدی : شرکت ایلیا

نام تولید کننده : موجود نیست

آدرس تولیدی : تهران،میدان توحید خیابان نصرت غربی خیابان خوش شمالی پلاک 86 واحد 5

شماره های تماس : 092175973

ویدئو از محصولا و تولیدی شیشه نشکن ایلیا

معرفی برند

گروه صنعتی شیشه نشکن ایلیا فعالیت خود را در سال ۱۳۹۰ و در زمینه طراحی و تولید انواع شیشه‌ ساختمانی آغاز نمود.

این شرکت با تلاش مستمر مدیران و تیم متخصص، در کنار بهره‌گیری از دانش و فناوری روز دنیا،‌ خیلی زود توانست به یکی از تولید‌کنندگان پیشرو در صنعت تولید شیشه‌ ساختمانی بدل شود

و در راستای همین پیشرفت، به عنوان اولین صادرکننده شیشه سکوریت در ایران نیز دست یافت.

با توجه به هدف اصلی مجموعه در ارائه پاسخ مناسب به طیف وسیع نیاز‌های مشتریان و توانایی‌های بالا در تولید شیشه تزیینی و شیشه‌های مختلف مورد استفاده در نمای ساختمان ، شرکت شیشه نشکن ایلیا اقدام به راه اندازی واحد فنی مشاوره، طراحی و اجرا در صنعت ساختمان و بالاخص کارهای خاص دکوراتیو، درب و پنجره شیشه ای، نمای ساختمان، استخر شیشه‌ ای، نرده شیشه ای، شیشه حمام و پارتیشن نمود .

شیشه نشکن ایلیا

شرکت شیشه نشکن ایلیا با اخذ نمایندگی انحصاری از شرکت‌های مطرح اروپایی

(BTS ترکیه و MWE آلمان) در زمینه یراق آلات شیشه در کنار تولید شیشه با کیفیت، توانسته نیازهای متنوع مشتریان خود را برآورده کرده و کیفیتی درخور آن‌ها ارائه دهد.

کارشناسان مجرب این مجموعه متعهد شده‌اند مناسب‌ترین قطعات را به لحاظ اصول فنی و مهندسی، ایمنی، اقتصادی و معیارهای زیبایی به مشتریان ارائه دهند تا رضایت مشتریان را به عنوان هدف اصلی شرکت شیشه نشکن ایلیا جلب کنند.

  • قابل اعتماد و با دوام
  • زیبا و جذاب
  • راحتی و کیفیتی بی نظیر
  • برند

شیشه به عنوان یک ماده جذاب و قابل اعتماد، طی دهه‌های اخیر به یکی از پر مصرف‌ترین مواد در صنعت ساختمان و معماری تبدیل شده است.

نمای شیشه‌ای در ساختمان، نشانگر شیک بودن در عین سادگی است به طوریکه حسی منحصر بفرد را در هر بیننده‌ای ایجاد می‌کند . در دهه‌های قبل، شیشه فقط در طراحی داخلی و نمای ساختمان های تجاری بزرگ دیده می‌شد. اما امروزه، پیشرفت در صنعت شیشه‌های ساختمانی، زیبایی، ایمنی و کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب را به ارمغان آورده‌است که این امر باعث شده خیل عظیمی از مجتمع‌های مسکونی و اداری، نتنها در نمای ساختمان بلکه در ایجاد فضاهای داخلی نیز از شیشه استفاده کنند.

در این راستا، دیدگاه شرکت شیشه نشکن ایلیا استفاده از شیشه در تمامی نقاط یک ساختمان برای ایجاد فضاهای دلنشین و کاربردی است و ماموریت ما تحقق این دیدگاه در هر یک از پروژه‌های شرکت شیشه نشکن ایلیا با تکیه بر دانش و تکنولوژی روز دنیا در کنار نیروی انسانی مجرب است.

مجوزها و گواهینامه ها

شرکت شیشه نشکن ایلیا در راستای افزایش سطح کیفی مجموعه و همچنین انطباق کیفیت خدمات و محصولات شرکت بر استانداردهای صنعت شیشه، اقدام به اخذ استاندارد‌ها و گواهینامه‌های زیر کرده است:

certificate گواهینامه

certificate گواهینامه

شیشه نشکن چیست؟

در واقع می توان این گونه تعریف نمود که شیشه نشکن همان شیشه سکوریت و یا با نام شیشه میرال آن را می توان شناخت.

شیشه نشکن چیست؟ شیشه‌ نشکن به شیشه‌ای گفته می‌شود که در برابر ضربه و حرارت بسیار مقاوم است، به‌گونه‌ای که اگر چکش و یا آجری به وسط آن برخورد کند اتفاقی نمی‌افتد و این شاید برای عموم مردم غیرقابل ‌تصور باشد زیرا همه تصورات دیگری از شیشه دارند، که می‌توان در شیشه نشکن چیست؟ این غیرممکن را به ممکن تبدیل کنیم.

از مزایای شیشه نشکن: 

  1. شیشه های نشکن نیز می‌شکند ولی تکه‌های آن برنده نیستند.
  2. این شیشه‌های نشکن از نظر فیزیکی و مقاومت بسیار قوی‌تر از شیشه‌های معمولی هستند.
  3. از این شیشه های نشکن به دلیل مقاومت در برابر شکستگی و جلوگیری از حوادث  و صرفه‌جویی در مصرف انرژی در ساختمان‌ها استفاده می‌شود.
  4. شیشه‌ نشکن بعد از شکستن پراکندگی ندارند. 
  5. بیشترین مصرف برای شیشه‌های ساختمانی در جهان استفاده از شیشه نشکن است.
  6. شیشه نشکن بعد از شکستن به ذرات ریز غیر برنده‌ای تقسیم می‌شوند و هیچ خطری را به دنبال ندارند.
  7. مقاومت بالای شیشه نشکن موجب شده که علاوه بر صنعت ساختمان در صنایع دیگر مانند خودروسازی و… کاربرد داشته باشد.

شاید برایتان جالب باشد : لیست کامل تولید کنندگان ایران

منابع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *