نام تولیدی : گلخانه کاکتوس درخشانی

نام تولید کننده : آقای رحیمی

آدرس تولیدی : اصفهان،درچه،خط گاز،چهارراه آیدا،بعد از کارخانه رب آیدا

شماره تماس : موجود نیست

انواع گیاهان پرورش یافته در گلخانه کاکتوس درخشانی

آپلود شده توسط تیم پارادایس

ویدئو از محصولات و تولیدی گلخانه کاکتوس درخشانی

عکس از محصولات تولیدی کاکتوس درخشانی

اصول مهم برای نگهداری گیاهان گلخانه کاکتوس درخشانی

کاکتوسها از جمله جذابترين و متنوعترين گياهان خانگي هستند. اکثر انواع کاکتوس حتي در دست يک صاحب تازه کار، به راحتي رشد ميکنند. براي نگهداري از آنها اين چند اصل را فراموش نكنيم.

گلدان:
در ابتدا، گلداني براي کاکتوس انتخاب کنيد. معمولا زماني که کاکتوسي را ميخريد، مدت زيادي از رشد آن در گلدان فعلي گذشته است و به احتمال زياد به يک تغيير گلدان نياز دارد.

گلداني را انتخاب کنيد که تنها اندکي از گلدان فعلي بزرگتر باشد زيرا فضاي بيش از حد به آبياري بيش از اندازه منجر ميشود. در ضمن توجه کنيد که ته گلدان سوراخهايي براي خروج آب اضافه موجود باشد، زيرا بدون وجود آنها، کاکتوس پوسيده و خواهد مرد.

خاک:
خاک کاکتوس، کالاي بعدي سبد شماست. بهترين نوع خاک کاکتوس، اصلا براي اين گياه تهيه ميشود و در اکثر فروشگاههاي لوازم خانگي و باغباني و گل فروشي موجود است. اگر موفق به تهيه اين خاک نشديد، ميتوانيد با مخلوط کردن يک قسمت خاک گلدان با يک قسمت ماسه و کمي شن براي عبور راحت تر آب، خاک مناسبي تهيه کنيد.

آبياري:
در طي فصل رشد فعال کاکتوس بايد بيش از دوران استراحت آبياري شود. برنامه خاص و تعريف شده اي براي آبياري کاکتوس وجود ندارد و برنامه آن به گلدان، خاک، آب و هوا و عوامل مشابه بستگي دارد.

بهترين روش براي تعيين مقدار آب مورد نياز کاکتوس، اين است که گياه را مدتي با دقت زيرنظر بگيريد. هنگام آبياري سعي کنيد تمام سطح خاک خيس نشود و مراقب خروج آب نيز باشيد. دور بعدي ابياري بايد در زماني باشد که خاک کاکتوس کاملا خشک شده باشد.

نور:
کاکتوس به نور فراوان نياز دارند و قرار دادن آنها در داخل اتاق و پشت پنجره هاي جنوبي بسيار مناسب است. در صورت ناکافي بودن نور طبيعي، نور مصنوعي نيز ميتواند به عنوان مکمل، به کار رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *