بازدید: 169سئو سایتlocal search سئو سئو سایت
1

local search در سئو چیست؟
بازاریابی جستجوی محلی چیست؟
بازاریابی جستجوی محلی هر کاری است که شما در وب برای ارتقا promote مشاغل فیزیکی انجام می دهید و باعث برقراری ارتباط حضوری با مشتریان خود می شود. این مورد هم برای مشاغل کوچک و متوسط ​​در یک مکان ، (مارک های کوچک) ، مارک های تجاری ملی و زنجیره ای اعمال می شود. اگر شرکتی مستقیماً با مشتری خود – چه از طریق ویترین فروشگاه و چه از طریق منطقه خدماتی – ملاقات کند ، آن را “مشاغل محلی” می نامند و می توان از مجموعه تکنیک ها و مهارت های منحصر به فردی برای افزایش دید آن در اینترنت استفاده کرد. این ممکن است به عنوان “SEO محلی” یا بهینه سازی موتور جستجو محلی نیز شناخته شود.

به دور از نوعی بازاریابی یک و انجام شده ، سئو محلی خوب با استفاده از مجموعه ای از روش های بازاریابی برای تبدیل یک نام تجاری ناشناخته به یک کلمه خانگی محلی ، بر اساس اطلاعات شفاف کسب و کار بنا می شود.

نمودار زیر نمای کلی از وظایف اصلی تشکیل دهنده یک کمپین محلی جستجوگرها ، از پایین (اساسی) تا بالا (پیشرفته) است.

درک بازاریابی جستجوی محلی
تسلط بر SEO محلی به معنای ایجاد یک پایه قوی برای در نهایت دستیابی به برتری رقابتی است. آن عناصر بنیادی در هرم بالا نشان داده شده است. با شروع از پایین ، بیایید هر یک از این وظایف را تعریف کنیم:
انطباق با راهنما
روش ایده پردازی و بازاریابی نوع مشاغل محلی شما براساس راهنماهای نمایندگی تجارت شما در Google خواهد بود. لیست Google برای کسب و کار من مهمترین لیست ایجاد شده برای شرکت شما است. عدم رعایت دستورالعمل های Google می تواند منجر به عدم موفقیت در رتبه بندی و حتی لیست برداشتن شود. برای اینکه آن را هوشمندانه بازی کنید ، باید بتوانید تجارت خود را همانند Google ببینید و از دستورالعمل های مناسب پیروی کنید.
مرجع سایت
وب سایت شما به دلیل قدمت خود می تواند مقداری از اختیارات را به خود اختصاص دهد ، اما شما می توانید با کسب پیوندها و نام بردن از تجارت خود از منابع با کیفیت و مرتبط ، به طور فعال دنبال اقتدار خود بروید. مراقب پیوندهای منابع بی کیفیت یا طرح هایی باشید که سعی در افزایش تعداد پیوندها دارند و هیچ نگرانی برای ارتباط ندارند. بررسی های صنعت نشان می دهد که کیفیت و اقتدار پیوندهایی که می گیرید تأثیر عمده ای در رتبه بندی جستجوی محلی شما دارد.
کیفیت سایت
اگر وب سایت شما به سرعت بارگیری می شود ، ساختار معقولی دارد ، به درستی در همه دستگاه ها ارائه می شود ، دارای محتوای با کیفیت بالا است ، عاری از بدافزار یا سایر عناصر مخرب است و استفاده از آن برای افراد آسان است ، شما اهداف اساسی کیفیت را برآورده می کنید. هیچ مقدار بازاریابی نمی تواند UX (تجربه کاربری) ضعیف وب سایت شما را جبران کند.
بهینه سازی سایت
بهینه سازی موتور جستجو (SEO) وب سایت شما با هدف افزایش قابلیت مشاهده موتور جستجوی ارگانیک (غیرپرداختی) شما از طریق دو روش فنی و خلاقانه است. این راهنمای مبتدی برای جستجوگرها عناصر را برای شما تجزیه می کند.

همچنین باید بدانید که سئو محلی شامل همه کارهایی است که سئو سنتی انجام می دهد ، به علاوه جغرافیا . به عبارت دیگر ، وب سایت های محلی تجاری فقط بر روی کلمات کلیدی در مورد محصولات ، خدمات و موضوعات متمرکز نیستند. آنها همچنین دارای اصطلاحات بسیار مربوط به شهرهایی هستند که در آن تجارت فعالیت می کنند.
سازگاری NAP
“NAP” مخفف معمول “نام ، آدرس ، شماره تلفن” است. این سه داده اصلی ترین اطلاعات کسب و کار شما را در دنیای جستجوی محلی تشکیل می دهند. همچنین گاهی اوقات این نوشتار را با نام NAP + W مشاهده خواهید کرد ، و “W” به معنای URL وب سایت شما است. برای اینکه مصرف کنندگان و موتورهای جستجو به داده هایی که در وب درباره کسب و کار شما پیدا می کنند اعتماد کنند ، باید تمام تلاش خود را بکنید تا اطمینان حاصل کنید که NAP + W آن در وب سایت شما و در همه سیستم عامل های شخص ثالثی که تجارت شما در آن ذکر شده است سازگار است. ذکر شده.

در مورد مهم بودن سازگاری NAP در این جمعه تخته سفید بیشتر بدانید.

ناسازگاری های NAP می تواند مشتری را به اشتباه هدایت کند و برای شما درآمد ایجاد کند. بعلاوه ، وقتی موتورهای جستجو مانند Google با انواع NAP + W روبرو می شوند ، می توانند نسبت به داده هایی که درباره شرکت دارند اعتماد کمتری داشته باشند ، که می تواند منجر به پایین آمدن رتبه محلی شود. برای جلوگیری از ناسازگاری NAP ، می خواهید همه مکان هایی را که کسب و کار شما در آن ذکر شده است یا ذکر شده ، بررسی کرده و انواع مختلف داده ها را اصلاح کنید.
عرض NAP
وظیفه اصلی SEO محلی شامل کمک به گسترش NAP شما در اینترنت است. بیشتر این کارها به ساختن استنادات ساختاریافته (لیست مشاغل محلی) در سیستم عامل های مهم مانند Google My Business ، Facebook ، Bing ، Yelp ، Superpages و غیره بستگی دارد. همچنین می توانید استنادات مهمی را در دایرکتوری های معروف ایجاد کنید که مربوط به جغرافیا یا صنعت شما هستند . گستردگی NAP شما می تواند در حالی که کسب و کار شما در سیستم عامل های اجتماعی ، وبلاگ ها ، سایت های خبری و منابع دیگر استنادات / ذکرهای غیر ساختاری کسب می کند ، رشد کند. اعتقاد بر این است که تعداد استنادهای سازه ای و بدون ساختار شما بدست می آید در رتبه بندی جستجوی محلی تأثیر مثبتی دارد ، زیرا موتورهای جستجو کسب و کار شما را به طور گسترده در سراسر وب مورد مراجعه قرار می دهند. همه این کارها را می توانید به صورت دستی انجام دهید ،
بررسی مالکیت
بررسی ها ممکن است تأثیرگذارترین فاکتور اینترنت برای هر مشاغل محلی باشد. تخمین زده می شود که 92٪ از مصرف کنندگان نظرات آنلاین را بخوانند و 68٪ اظهار داشته باشند که بررسی های مثبت بر احساس اعتماد آنها به یک تجارت تأثیر می گذارد. هر مشاغل محلی نیاز به یک استراتژی برای تشویق مشتریان برای بررسی نظرات در سیستم عامل های مختلف دارد. وظیفه شما این است که از دستورالعمل های هر پلتفرم مطلع شوید تا قوانین را زیر پا نگذارید و منابع قابل توجهی را به این حوزه حیاتی بازاریابی اختصاص دهید. تعداد بازبینی های شما می تواند به طور مستقیم بر رتبه بندی جستجوی محلی تأثیر بگذارد ، در حالی که احساسات مثبت و منفی در آن بازبینی ها می تواند مستقیماً بر تبدیل و درآمد تأثیر بگذارد. در طول زندگی شغلی خود بدنبال کسب نظرات مثبت گسترده ای خواهید بود.
استراتژی انتشار
هر لحظه که مشاغل محلی وارد وب شوند ، ناشر می شوند. ارتباطات شما با مصرف کنندگان ممکن است شامل محتوای اصلی متن وب سایت شما ، وبلاگ ، محتوای ویدیویی یا تصویری ، پاسخ مالک به نظرات و مشارکت در شبکه های اجتماعی باشد. هر آنچه منتشر می کنید باید مشتریان را درگیر خود کند و آنها را در معرض برند شما قرار دهد. موتورهای جستجو نه تنها کیفیت محتوا را اندازه گیری می کنند ، بلکه نحوه تعامل کاربران با محتوا را نیز اندازه گیری می کنند ، به این معنی که محتوایی که تولید می کنید منجر به تعامل بالای کاربر می شود. به علاوه ، محتوای با کیفیت بالا ممکن است توسط صنعت و مصرف کننده شما به اشتراک گذاشته شود و باعث پیشرفت بیشتر کسب و کار شما شود. شما باید برای تهیه و اجرای یک استراتژی انتشار ، زمان و خلاقیت خود را اختصاص دهید ، تا زمانی که شرکت شما در تجارت است.
لبه رقابتی
سه سطح پایین هرم ما وظایف اساسی در یک کمپین محلی محلی جستجوگرها هستند. در صنعت / جغرافیای رقابتی ، وقتی صحبت از این زمینه های اصلی می شود ، رقبای شما متخصص هستند. اگر می خواهید از بسته خارج شوید ، باید فراتر از اصول اولیه نگاه کنید.

کسب مزیت رقابتی در یک بازار شلوغ ، نیاز به یک تلاش منحصر به فرد برای هر کسب و کار ، مبتنی بر کشف فرصت هایی است که رقبا هنوز در آن کشف نکرده اند.

بگویید یک زنجیره مواد غذایی متوجه شده است که رقبایش در حال تهیه فیلم در یوتیوب نیستند که یک آشپز ستاره دار غذاهای محبوب / مرسوم ، مد روز را آماده می کند. اگر زنجیره مواد غذایی این ویدیوها را ایجاد می کرد ، می توانست تجارت را متمایز کند. تفاوت سازندگان رقابتی برای هر شرکت منحصر به فرد خواهد بود و نشان دهنده تاکتیک های پیشرفته ای است که کسب و کارها باید در صورت عدم موفقیت در اصول اساسی به آنها بپردازند. اینجاست که نبوغ بازاریابی کاملاً بازی می شود.
چه مدت طول می کشد تا SEO محلی را یاد بگیرید؟
همانطور که اکنون آموخته اید ، بازاریابی جستجوی محلی تلاش می کند تا مصرف کنندگان را در یک منطقه جغرافیایی خاص جذب کند. تقریباً همه تکنیک های محلی سئو به تلاش مداوم نیاز دارند ، زیرا هر کسب و کار در رشد مداوم دید و شناسایی برند در یک جامعه هدف سرمایه گذاری می کند.

ما آشنایی سریع و آسان با هر یک از جنبه های سئو محلی را در اینجا در مرکز آموزش ایجاد کرده ایم. با این حال ، اجرای اولیه و مدیریت مداوم این م componentsلفه ها هم منابع و هم زمان را شامل می شود. مدت زمانی که شما برای سرمایه گذاری نیاز خواهید داشت ، به دلیل رقابت صنعت و موقعیت جغرافیایی منحصر به فرد شما تعیین می شود.

منبع : moz.com

سوال پاسخ داده شده
گذاشتن نظر
شما در حال مشاهده 1 از 1 پاسخ هستید ، برای دیدن همه پاسخها اینجا را کلیک کنید .
پاسخ خود را بنویسید .