بازدید: 145سئو سایتبارگذاری محتوا سئو سئو سایت
0

HTML را در سئو شرح دهید

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) فرآیند افزایش حضور وب سایت شما در موتورهای جستجو مانند Google و Bing با هدف نهایی افزایش بازدید وب سایت و تولید سرنخ است . SEO فرآیندی مداوم است که شامل جابجایی و تغییر قطعات زیادی است. هنگام توضیح SEO برای مشتریان ، ما آن را به 5 بخش اصلی محتوا ، HTML ، پیوندها ، رسانه های اجتماعی و Domain Authority تقسیم می کنیم (به نمودار سمت راست مراجعه کنید) محتوا و HTML دو عامل SEO در سایت شما را تشکیل می دهند ، کارهایی که می توانید برای بهبود رتبه بندی در وب سایت خود انجام دهید. ما قصد داریم توضیح دهیم که HTML برای SEO شامل چه مواردی است و چرا باید حداقل در ابتدایی ترین سطح با آن آشنا باشید.
HTML چیست؟
HTML مخفف Hypertext Markup Language است و کدی است که توسعه دهندگان از آن برای ساختار یک وب سایت و ارتباط نحوه نمایش تصاویر و محتوا استفاده می کنند. ربات های موتور جستجو از این کد برای رمزگشایی از آنچه در یک صفحه وب است استفاده می کنند و هنگام نمایش سایت خود در نتایج جستجو ، از این HTML خارج می شوند. به همین دلیل ، مهم است که شما با اصطلاحات اساسی HTML و نحوه استفاده بهینه از آنها آشنا باشید. اگر از بهترین روشهای HTML و SEO پیروی نکنید ، می توانید بر رتبه خود در موتورهای جستجو تأثیر منفی بگذارید.
چه HTML باید بدانید
از آنجا که توسعه دهندگان وب از HTML برای ایجاد وب سایت های گسترده و زیبا استفاده می کنند ، می توان فرض کرد که ما یک شبه کدها را یاد نمی گیریم. در حالی که شخصی که با وب سایت شما کار می کند باید کاملاً با HTML آشنایی داشته باشد (اعضا عضو تیم ، شرکت SEO یا توسعه دهنده وب سایت باشند) ، شما فقط باید اصول آن را بدانید.

برچسب کلمات کلیدی متا: برچسب کلمات کلیدی متا به طور معمول سومین جعبه افزودنی یا ابزارک SEO است. با این حال ، مانند گذشته مهم نیست. در واقع موتورهای جستجوگر در هنگام تجزیه و تحلیل سایت شما دیگر این برچسب را در نظر نمی گیرند زیرا آنها کشف کردند که افراد با پر کردن آن با کلمات کلیدی بی ربط از آن سو استفاده می کنند. استفاده از این برچسب صدمه ای به شما نخواهد رساند (مگر اینکه از کلمات کلیدی بی ربط استفاده کنید). با این حال ، این می تواند به رقبای شما بینش دهد که شما چه کلمات کلیدی خود را می دانید.

  • برچسب H1 (سربرگ 1): برچسب H1 عنوان اصلی صفحه وب شما ، وبلاگ ، انتشار اخبار و … است. وقتی در واقع عنوان یک صفحه را عنوان می کنید ، مانند “درباره ما” ، آن محتوا را به عنوان H1 علامت گذاری می کنید. تمام صفحات وب به H1 نیاز دارند و کنار گذاشتن آن می تواند به SEO شما آسیب برساند . استفاده از کلمات کلیدی خود در اینجا بسیار خوب است ، اما همیشه عملی نیست. اگر نمی توانید از کلمات کلیدی خود در برچسب H1 خود استفاده کنید ، به یاد داشته باشید که برچسب عنوان صفحه شما برای همین منظور است.

Image Alt Attribute (Alt Text): هر زمان که تصویری را در وب سایت خود بارگذاری می کنید ، باید یک ویژگی alt image نیز در آن قرار دهید. این برچسب با موتورهای جستجو ارتباط برقرار می کند که تصویر از آنجاست ، زیرا ربات ها واقعاً نمی توانند تصاویر را مشاهده کنند. در حالی که می خواهید آنچه در تصویر است را توصیف کنید ، مطمئن شوید که کلمات کلیدی را نیز در آن گنجانده اید. هنگامی که افراد به جستجوی تصاویر در Google مانند آرم شرکت شما می پردازند ، تنها درصورتی که این ویژگی alt را داشته باشید ، قادر به یافتن تصاویر شما خواهند بود. ویژگی alt همچنین برای افرادی با دید کم که به صوت و نه بصری متکی هستند و همچنین افرادی که تصاویر را در مرورگر خود غیرفعال کرده اند ، مفید است.

  • ویژگی عنوان تصویر: از ویژگی عنوان برای ارائه اطلاعات اضافی در مورد تصویر استفاده می شود و هنگامی که بر روی تصویر قرار می گیرید در Firefox ظاهر می شود. اگر بخواهیم یک آرم انفورماتیک را در وب سایت خود قرار دهیم ، ممکن است ویژگی alt ما “آرم آژانس طراحی وب انفورماتیک” (توصیف آنچه از تصویر است) باشد ، در حالی که ویژگی عنوان ما می تواند باشد ، “انفورماتیک یک وب کامل است آژانس طراحی و بازاریابی دیجیتال ”

Anchor Text: متن Anchor وقتی وارد سایت می شود که پیوندها را در آن بگنجانید. چه در حال پیوند دادن به صفحه وب دیگری باشید و چه ارتباط وب سایت خود با دامنه خارجی ، مهم این است که از متن لنگر استفاده کنید.
اول و مهمترین ، وقتی وب سایت دارای URL طولانی و غیر قابل رمزگشایی باشد ، مشکل به نظر می رسد. دوم ، داشتن این URL طولانی مزایای SEO زیادی برای شما ندارد. متن لنگر به شما امکان می دهد تا یک کلمه کلیدی یا عبارت را بیش از حد پیوند دهید. بنابراین ، اگر همه چیز درباره SEO را به صفحه وب خود پیوند می دهید ، از “Search Engine Optimization” به عنوان متن لنگر استفاده کنید. موتورهای جستجو برای درک اینکه به کجا لینک می دهید از این متن استفاده می کنند. همچنین کاربر پسندتر است!

به طور خلاصه ، پاسخ به س popularال رایج “آیا شما برای سئو باید HTML بشناسید؟” بله است اما ، شما نیازی به دانستن همه HTML ندارید. تا وقتی اصول را می فهمید و مسئولان وب سایت یا سئو شما خیلی چیزهای بیشتری می دانند ، شما در شرایط خوبی هستید.

منبع : www.informaticsinc.com

سوال پاسخ داده شده
گذاشتن نظر
شما در حال مشاهده 1 از 1 پاسخ هستید ، برای دیدن همه پاسخها اینجا را کلیک کنید .
پاسخ خود را بنویسید .