0

چگونه محتوای مناسب تولید کنیم؟

نه ماده ای که محتوای بسیار خوبی دارند
صفحه اصلی » وبلاگ » بازاریابی محتوا » نه ماده ای که محتوای بسیار خوبی دارند

نوشتن محتوای عالی یک انتخاب است. شما می توانید زمان و کار مورد نیاز خود را برای ایجاد محتوای عالی و ساخت یک نام تجاری مرفه انتخاب کنید. یا می توانید راهی آسان را انتخاب کنید و محتوای ضعیفی بنویسید – مسیری که در نهایت شما را به جایی نمی رساند. این فقط منجر به اتلاف وقت ، انرژی و منابع می شود.

مسیر بازاریاب محتوا مشخص است. به منظور افزایش رتبه بندی SEO ، به دست آوردن بازدید و یا هدایت ، شما باید محتوای عالی در وبلاگ یا وب سایت خود داشته باشید.

اگر مطالب اصلی بنویسید ، موتورهای جستجو به سایت شما کمک می کنند تا بیشتر در معرض دید شما قرار گیرد. به عنوان مثال ، گوگل به صراحت گفته است که سایت ها را با محتوای تکراری دوست ندارند و آنها را جریمه می کنند . به عبارت دیگر ، Google می خواهد به سایت های با کیفیت بالا که دارای محتوای اصلی هستند پاداش دهد . بنابراین محتوای عالی نه تنها وب سایت بهتری ایجاد می کند ، بلکه باعث بهبود رتبه سایت شما می شود که می تواند تأثیر بسیار مثبتی در تجارت شما داشته باشد.

دلیل شما برای داشتن یک سایت محتوا چه برای کسب و کار و چه یک سرگرمی شخصی باشد ، انجام این کار مهم است. در این پست وبلاگ ، ما نکاتی را در مورد تولید محتوای عالی شرح خواهیم داد.

ابتدا بیایید ببینیم چه چیزی محتوای عالی را ایجاد می کند و سپس به سراغ سایتهایی برویم که محتوای عالی تولید می کنند.

چگونه محتوای مناسب تولید کنیم؟
1. محتوای اصلی ایجاد کنید
همانطور که گفته شد ، محتوای اصلی تا حد زیادی با Google و بازدید کنندگان شما سازگار است. کپی کردن مطالب دیگران منجر به مجازات Google می شود ، که می تواند نتیجه نهایی شما را خرد کند.

مدرک می خواهید؟

به یاد می آورید که چه زمانی مقالات الکترونیکی را در رتبه های برتر Google پیدا می کردید؟ دیگر آنها را نمی بینید و اتفاقی نیست. آنها یکی از سخت ترین آسیب هایی بودند که توسط به روزرسانی الگوریتم گوگل ، هدف جلوگیری از رتبه بندی بالای محتوای بد قرار گرفتند.

Mahalo یک مزرعه تولید محتوا بود که هر روز با محتوای جدید به روز می شد ، اما محتوای اصلی نبود. گوگل آنها را به خاطر آن مجازات کرد ، و این منجر به این شد که ماهالو نیاز به فعالیت تجاری خود داشته باشد.

اما بیایید این را کمی بیشتر پیش ببریم. اصل نیز به معنای اصالت است . ایده های شما باید اصیل باشد! تکرار مجدد تکرار مفهوم های مشابه یا پست های دیگر اصل نیست. اگر محتوای شما پخش شود ، هیچ کس به آن پیوند نخواهد داد – و این امر در درجه اول هدف نوشتن محتوا را شکست می دهد.

در اینجا قطار فکری است که اکثر دارندگان وب سایت دارند ( تصوری که آنها را به دردسر می اندازد ):

“بنابراین در اینجا می گوید که ما باید محتوای زیادی ایجاد کنیم … خوب … خوب چگونه می توانیم این کار را به راحتی و ارزان ترین حد ممکن انجام دهیم؟”

“آیا می توانیم یک ربات درست کنیم تا محتوا را خراشیده و دوباره به نوعی برهم زدن که حداقل موتورهای جستجو می خوانند ترکیب کنیم؟”

“آیا می توانیم نویسندگان محتوا ارزان قیمت ، نزدیک به کارگران برده را برای نوشتن محتوای پرکننده برون سپاری کنیم؟”

“آیا می توانیم مقالاتی را از سراسر وب جمع آوری کنیم و فقط اجازه ارسال مجدد آنها را بگیریم؟”

فکر کردن را از این طریق متوقف کنید! چگونه محتوای مناسب تولید کنیم؟

این دو قانون را در زندگی بخاطر بسپارید:

  1. شما چیزی رو گرفتید که قیمت ش رو پرداخت کردید.
  2. اگر چیز مفیدی برای گفتن ندارید ، پس اصلاً آن را نگویید.

این دو نکته ساده شما را در مسیر تولید محتوای با کیفیت که بازدهی برای سالهای آینده دارد ، حفظ می کند. آنها همچنین می توانند به جنبه های دیگر زندگی شما کمک کنند. 🙂
2. همیشه روی ایجاد عناوین قوی تمرکز کنید
یک عنوان خوب باعث جلب توجه خوانندگان شده و خوانندگان را به خود دعوت می کند. این آمار عالی را از Copyblogger در نظر بگیرید :

  • 80٪ از افراد عناوین شما را می خوانند.
  • اما فقط 20٪ از آن افراد بقیه مطالب شما را می خوانند!

و به همین دلیل عنوان به اندازه خود مقاله یا پست مهم است.

بیایید به چند عنوان خوب نگاه کنیم:

عنوان فرعی در پانل زیر جذاب است. حتی اگر ترس از خوردن به ندرت به ذهن انسان متمدن وارد شود (مگر اینکه فرد در طبیعت بیرون باشد) ، این نویسنده استدلال می کند که “ما را تعریف می کند”. نمی توانید کمک کنید اما کمی کنجکاو باشید.

زیرا هیچ کس نمی خواهد گنگ به نظر برسد:

تفاوت های غذایی را کنار بگذارید ، کدام یک را می خواهید میان وعده بخورید – سیب زمینی سرخ کرده یا گل کلم؟ اگر همه چیز به جز سلیقه مساوی باشد ، اکثر آنها سیب زمینی سرخ کرده می گویند. اما اگر بتوانید ارزش غذایی گل کلم را با طعم سیب زمینی سرخ کرده دریافت کنید ، چه می کنید؟ بسیار فریبنده:

این عنوان خوب به نظر می رسد ، مثبت است ، فقط در چند کلمه حرف های زیادی می زند و علاقه خواننده را به آنچه در پیام است برانگیخته می کند:

با عناوین خود وقت بگذارید. در صورت امکان ، چند مورد را انتخاب کنید و انتخاب کنید کدام یک را بیشتر دوست دارید. از آنها نگذرید آنها اولین چیزی هستند که مردم می خوانند و مبنایی هستند که مردم برای تصمیم گیری در مورد اینکه آیا می خواهند مقاله شما را بخوانند یا نه استفاده می کنند.
3. محتوای خود را عملی کنید
آخرین پست وبلاگی که نوشتید چه بود؟ آیا به خوانندگان توصیه شده است که چگونه می توانند فوراً دروس را به کار گیرند؟

Unbounce را می خوام راهنمای بازاریابی آنلاین ممکن است بزرگترین نمونه از محتوای عملی تا کنون:

بهترین محتوا درک چگونگی استفاده از اطلاعات را به کاربر می دهد. این کار با گفتن اینکه کاربران چه کاری باید انجام دهند باعث تخریب آنها نمی شود بلکه به آنها احترام می گذارد و به آنها اطمینان می دهد که آنها بهتر می دانند چگونه از مطالب استفاده کنند. هنگامی که پست وبلاگ خود را می نویسید ، به کاربران نکاتی را در مورد استفاده از آنچه به آنها پیشنهاد می دهید ارائه دهید. بسیاری از اوقات ، فقط نوشتن خوب در مورد یک موضوع باعث ایجاد ایده هایی برای خوانندگان می شود.

چرا مردم داستان های غیر داستانی می خوانند؟ برای یادگیری و بهتر شدن. به خوانندگان خود کمک کنید تا همین کار را انجام دهند.
4- توانایی ارائه پاسخ را داشته باشید
هدف نهایی یک موتور جستجو چیست؟ اکثر مردم در گفتن “برای ارائه مجموعه ای از پاسخ” درست خواهند بود. گوگل در این زمینه عالی است. یک پرس و جو در Google تایپ کنید تا پیوندها ، تصاویر و ویدیوها به شما ارائه شود.

وقتی افراد از موتور جستجو استفاده می کنند ، آنچه در نهایت می خواهند جواب می دهد و وظیفه موتور جستجو است که این پاسخ را ارائه دهد.

وقتی افراد در حال خواندن یک پست وبلاگ ، مشاهده یک اینفوگرافیک یا تماشای یک فیلم هستند ، همین حالت است – آنها می خواهند پاسخی بدست آورند تا بتوانند دانش کسب کنند. یک نکته اضافی در اینجا این است: مردم فقط پاسخ نمی خواهند ، بلکه پاسخ سریع می خواهند. بنابراین اسکن مطالب خود را آسان کنید تا افراد بتوانند بیت های مهم و پر آب را به سرعت انتخاب کنند.

هر عنوان و زیرنویس از یک کتاب یا مقاله غیر داستانی را بخوانید. در نهایت ، آنچه خواننده را با خود به همراه دارد یک سوال یا حس کنجکاوی است. پس از آن وظیفه نویسنده ارائه پاسخ و داشتن اطلاعات پشتیبانی است.
5. در گزارش دهی و منابع خود دقیق باشید
به این فکر کنید: شما یک مقاله برای وبلاگ شرکت خود می نویسید ، هزاران نفر آن را می خوانند و برخی از مطالب شما نادرست است. آیا می توانید تصور کنید که این می تواند چه ضرری به شرکت و اعتبار شخصی شما وارد کند؟ به خاطر داشته باشید ، وبلاگ شما بازتاب شرکت شماست. اگر مشکلی در رابطه با وبلاگ وجود داشته باشد ، بر نحوه مشاهده محصولات شما توسط افراد تأثیر می گذارد.

مهم است که هر آماری که بیان می کنید قابل تأیید است. بسیاری از پست های وبلاگ مستقیماً به آمار و منبع پیوند می یابند.

دقت موجب اعتماد به خوانندگان می شود. جیمز فری ، نویسنده کتاب معروف یک میلیون قطعه کوچک را به یاد دارید؟ او مجبور شد به نمایش اپرا وینفری برود و اعتراف کند که این کتاب از دروغ ساخته شده است . او از آن زمان تاکنون چند کتاب نوشته است ، اما به جای نویسنده سایر آثار منتشرشده ، از او بعنوان شخصی که خاطراتش را ساخته است ، یاد خواهد شد. این به طور دائمی به حرفه او آسیب زده است.

اگر تا به حال فیلم خارق العاده Shattered Glass را دیده اید یا به دنبال سقوط Stephen Glass از فضل پیروی کرده اید ، می توانید تأثیر مخربی را که عدم دقت در زندگی حرفه ای شما دارد ، مشاهده کنید.

در اینجا برخی از نکاتی وجود دارد که باید در مورد مشکلات صحت فکر کنید:

  • در نظر بگیرید که به چه کسی لینک می دهید . آیا آنها منبع معتبر و معتبری هستند؟ پیوند با سایر وب سایت های با کیفیت باعث اعتماد بیشتر خوانندگان می شود.
  • پیوند به محتوای بیشتر فقط می تواند کمک کند . هرچه بتوانید از آنچه در مورد آن می نویسید پشتیبان تهیه کرده و آن را ثابت کنید ، به محتوای شما اعتماد بیشتری پیدا می کند.
  • به موتورهای جستجو کمک کنید. پیوند با سایر منابع و مطالب به موتورهای جستجو کمک می کند تا بفهمند محتوای شما درباره چیست و چگونه باید طبقه بندی شود.

6. محتوای جذاب و تفکر آور ایجاد کنید چگونه محتوای مناسب تولید کنیم؟

یک مخاطب درگیر با هر کلمه شما آویزان است و همه آنچه را می نویسید یا می گویید را در خود می پذیرد. اما تنها راه برای جذب مخاطب جذاب ، تولید محتوای جذاب است. همه چیز از شما و آنچه می نویسید شروع می شود. در اینجا چند نکته برای کمک به شما در نوشتن محتوای جذاب آورده شده است:

  • خوانندگان را با س Leaveال کنار بگذارید . این بدان معنی نیست که یک پست ناقص داشته باشید ، بلکه به جای سوالاتی است که باعث می شود خوانندگان در مورد چگونگی پیاده سازی دانش شما ارائه کنند.
  • مقدمه ای مهم و امیدوار کننده داشته باشید. تا به حال فکر کرده اید که مردم چقدر سریع درباره پست های وبلاگ قضاوت می کنند؟ احتمالاً اکثر افراد در چند جمله اول تصمیم می گیرند که آیا پست ارزش خواندن را دارد. به کاربران بگویید که چرا باید به آنها اهمیت دهند و در پست وبلاگ درباره چه موضوعاتی بحث خواهید کرد. آنها را ترغیب به خواندن آن کنید.
  • مردم عاشق داستان هستند . می توانید در معرفی خود از حکایتی استفاده کنید و یا مطلبی را در پست وبلاگ خود بگنجانید. داستان ها همچنین می توانند به روشن شدن یک نکته کمک کنند. در صورت امکان ، مطلبی را به پست وبلاگ خود اضافه کنید. جذابیت بیشتری ایجاد می کند و همچنین ممکن است به خواننده کمک کند تا یاد بگیرد.

نکته آخر در این مورد: اگر محتوایی ارائه دهید که جنجال نظرات زیادی را در پی داشته باشد ، موتورهای جستجو متوجه می شوند که پست شما مهم است و به طور مرتب در حال به روزرسانی است. این یک روش عالی برای بازگشت مکرر موتور به سایت شما است.
7. با افزودن تصاویر و ویدئو بهتر ارتباط برقرار کنید
شما قبلاً می دانید که افراد متفاوت می آموزند. بعضی از افراد با دیدن بهتر یاد می گیرند ، در حالی که برخی دیگر با شنیدن بهتر یاد می گیرند. آنچه مهم است این است که هیچ کس با داشتن وسایل کمکی بصری کمتر یاد نمی گیرد. چه از عکس ها ، فیلم ها و چه از نمودارها استفاده کنید ، آنها می توانند به شما کمک کنند تا نظر شما را نشان دهد. هر کتاب درسی مدرن را باز کنید و تصاویری را پیدا خواهید کرد که برای افزایش تجربه خواندن و تقویت درس نویسنده استفاده می شود.

در مورد هرچه می نویسید ، تصاویر اضافه کنید. هیچ کس نمی خواهد به پاراگرافهای متن نگاه کند ، مگر اینکه در حال نوشتن کتاب باشید. با این حال ، فقط تصاویری را اضافه کنید که به شما کمک می کنند یا ارزش افزوده دارند . و لطفاً – به عشق مخاطب خود – از عکاسی غیرضروری سهام خودداری کنید!
8- مطالب کوتاه و اشاره شده را بنویسید
یکی از بهترین دروس نوشتاری که آموخته ام از بین بردن کرک است. چالش برانگیز است و کار را می طلبد ، اما ترکیب قابل توجهی بهتر را ایجاد می کند.

هیچ چیز بهتر از یک پست کوتاه یا نکته ای در وبلاگ یا مقاله پر از اطلاعات نیست.

بنابراین روی تعداد کلمات تمرکز نکنید. پست وبلاگ طولانی تر به معنای ارسال بهتر وبلاگ نیست. و اغلب ، کوتاه نگه داشتن پست وبلاگ دشوارتر است و در واقع زمان بیشتری از صرف نوشتن تا آنجا که می توانید طول می کشد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد شمارش کلمات ، این پست وبلاگ HubSpot را بررسی کنید .
9. به طور مداوم وب سایت یا وبلاگ خود را به روز کنید
راه اندازی یک وبلاگ یا وب سایت یک تعهد است. در حالی که می توانید چند پست بنویسید و سپس کار را رها کنید ، خوانندگان یا مشتریان جدید زیادی پیدا نخواهید کرد. نه تنها این ، بلکه موتورهای جستجو از سایت هایی که مرتباً به روز نمی شوند ، طرفداری نمی کنند.

اگر وبلاگ یا سایت محتوایی دارید ، باید مرتباً آن را با محتوای عالی به روز کنید. بسیاری از بهترین سایت های محتوا مرتباً به روز می شوند.

طبق اینفوگرافیک Science of Social Timing ما – سایتهایی که بیشتر ارسال می کنند دارای هجوم شگفت آور قوی تری از بازدیدکنندگان هستند:

چند بار باید وبلاگ یا سایت شما به روز شود؟ این به خود شما بستگی دارد. همه منابع و اولویت های مختلفی دارند. شما باید سعی کنید حداقل دو بار در هفته به روز کنید. بالاخره این یک سایت محتوایی است که شما در حال ساخت آن هستید.

چند نکته نهایی درباره نوشتن محتوا:

با پست وبلاگ یا هر نوع سایت محتوای دیگر به راحتی رفتار نکنید. کار دشواری است و موارد خوب برای تحقیق و نوشتن وقت می برند. عنوان ، دستور زبان و سازماندهی مناسب یک امر ضروری است. وقتی پست خود را دوباره می خوانید ، از خود بپرسید:

  • آیا کلماتی وجود دارد که بتوانم بیرون بیاورم؟
  • آیا من بهترین اطلاعات ممکن را به خوانندگان داده ام؟
  • کامل است؟

حال ، بیایید برخی از وب سایت هایی را که محتوای عالی ارائه می دهند ، بررسی کنیم.
بلغور جو دوسر چگونه محتوای مناسب تولید کنیم؟

Oatmeal یک وب سایت با کمیک های طنز است. طنز به راحتی به اشتراک گذاشته می شود ، و هر طنز موجود در وب سایت را خواهید دید که هزاران توییت و پسندیدن دارد.

یکی از محبوب ترین پست های جو دوسر ده کلمه ای است که برای جلوگیری از غلط املایی نیاز دارید . چرا اینقدر محبوب است؟ مردم می توانند با آن ارتباط برقرار کنند – آیا تا به حال از غلط املایی مردم ناامید شده اید؟ فراتر از آن ، این قطعه همچنین خنده دار ، سریع خوانده ، اصلی و سرگرم کننده است.

چه چیزی آن را عالی می کند:

  • سایت سریع است
  • دیوانه وار خنده دار و بدیع است
  • تعداد زیادی محتوا وجود دارد که باعث می شود ساعت ها شما را بی حرکت نگه دارد

BuzzFeed

کدام پست سه ماهه در BuzzFeed نزدیک به 2،000،000 پسندیدن ، 53،000 توییت دارد و 21،000 بار از طریق ایمیل به اشتراک گذاشته شده است؟

حدس زده اید ، 21 تصویری که ایمان شما به بشریت را بازیابی می کند .

پس چرا میلیون ها نفر آن را به اشتراک گذاشته اند و میلیون ها نفر دیگر آن را مشاهده کرده اند؟ همانطور که از عنوان آن پیداست ، این یک پست مثبت است و باعث می شود احساس خوبی داشته باشید. همچنین ، مردم دوست دارند تصاویر را مشاهده کنند ، و هر عکس موجود در این پست به بیان داستان کمک می کند.

چه چیزی آن را عالی می کند:

  • Buzzfeed مرتباً به روز می شود
  • این سایتی است که در واقع برای همه مناسب است
  • خواندن آن آسان است

وبلاگ بررسی تجاری هاروارد

وبلاگ نقد بازرگانی هاروارد هستند باید برای کسی که علاقه مند در رهبری یا هر موضوع کارآفرینی. برخی از نویسندگان بزرگ و نویسندگان مهمان از جمله برخی از مدیران عامل و اساتید دانشکده تجارت هاروارد از آنها برخوردار هستند.

چه چیزی آن را عالی می کند:

  • هر روز هفته با تعداد زیادی مقاله جدید به روز می شود
  • توصیه ای عالی برای هرکسی که علاقه مند به کارآفرینی است
  • مقالات متنوع
  • محتوای اصلی و قابل اجرا

وبلاگ

یکی از وبلاگ های مورد علاقه من Wonkblog است . نگاهی به وقایع کنونی می اندازد و واقعیت ها را می شکند. نمودارهای زیادی وجود دارد و وبلاگ روزانه با موضوعات مهم مختلف به روز می شود.

چه چیزی آن را عالی می کند:

  • اطلاعات و حقایق موجود در اخبار روز را پوشش می دهد
  • غالباً از نمودارها برای تجسم داده ها استفاده می کند
  • درباره داستانهای کوچک و تأثیرگذار که اخبار شبانه نیستند بحث می کند
  • مطالب اصلی

توجه: عزرا کلاین ، که Wonkblog را برای واشنگتن پست اداره می کرد ، از آن زمان خارج شد و سایت خود را با نام Vox راه اندازی کرد . برخی از نویسندگان هیئت مدیره Wonkblog را ترک کرده اند تا در تلاش جدید او به Klein بپیوندند. Vox یک خروجی غیرحزبی نیست ، بلکه مرکز چپ است .
ScienceDaily

ScienceDaily دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد – آنها اخبار علمی و تحولات روز را پوشش می دهند. مناطق تحت پوشش بهداشت ، محیط زیست ، فناوری و موارد دیگر هستند.

چه چیزی آن را عالی می کند:

  • هر مقاله شامل خلاصه مختصری برای آن دسته از خوانندگانی است که فقط مطلب را می خواهند
  • مطالب را می توان به راحتی برای عموم مردم درک کرد

کل

Quillette خود را به عنوان “بستر تفکر آزاد” معرفی می کند . تمرکز اصلی آنها بر فرهنگ ، سیاست ، علوم ، فناوری و اخبار است. محتوا به صورت طولانی است ، بنابراین شما نمی توانید در هر 5 دقیقه هر مقاله را بخوانید. این غنی و قابل تأمل است ، چیزی که همه محتوای عالی باید در تلاش آن باشند.

چه چیزی آن را عالی می کند:

  • محتوای جسورانه و قابل تأمل که غالباً مغایر با نشریات اصلی است و به برجسته شدن مطالب آنها کمک می کند.
  • به طور مکرر با محتوای جدید به روز می شود ، بنابراین همیشه چیزی برای بررسی وجود دارد. این امر همچنین به آن کمک می کند تا خوانندگان خود را حفظ و رشد دهد.

نتیجه
نوشتن محتوای عالی هرگز آسان نیست ، اما وقتی مطلبی را بنویسید که خیلی به آن علاقه داشته باشید بسیار آسانتر می شود.

نکته جالب در مورد محتوا ، بی انتها بودن آن است. امروز می توانید چیزی بنویسید ، و سه سال دیگر این مورد همچنان در آنجا مشاهده و به اشتراک گذاشته خواهد شد که باعث بازگشت بازدید به سایت شما می شود.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد نوشتن مطالب عالی داشته باشید ، وبلاگ Copyblogger را ببینید .

درباره نویسنده: Zach Bulygo یک وبلاگ نویس است ، شما می توانید او را در Twitter @ zachcb1 دنبال کنید .

منبع : neilpatel.com

سوال پاسخ داده شده
گذاشتن نظر
شما در حال مشاهده 1 از 1 پاسخ هستید ، برای دیدن همه پاسخها اینجا را کلیک کنید .
پاسخ خود را بنویسید .