1

چرا سئو در تجارت الکترونیک مهم است؟

در داستان افسانه ای ، ” Jack & the Beanstalk ” ، یک شعبده باز به پسر کوچک سه لوبیای جادویی می دهد. مادر عصبانی او آنها را از پنجره به بیرون پرت می کند. یک شب ، یک حبوبات غول پیکر جوانه می زند ، و به جک کمک می کند تا به پادشاهی در آسمان برود – از آنجا که ثروت می یابد.

برای وب سایت تجارت الکترونیکی شما ، بهینه سازی موتور جستجو (SEO) مانند سه لوبیای جادویی است. این نیز به شما ثروت می رساند!
چرا وب سایت های تجارت الکترونیکی به SEO نیاز دارند؟
فرقی نمی کند شرکت شما بزرگ باشد یا کوچک ، یک شرکت راه انداز راه انداز یا یک شرکت Fortune 500 – شما برای به حداکثر رساندن سودآوری وب سایت تجارت الکترونیکی خود به SEO نیاز دارید.

نکاتی که در این گزارش به اشتراک می گذارم براساس 10+ سال تجربه عملی و واقعی در زمینه سئو و تجارت الکترونیکی است. هر توصیه مبتنی بر تجزیه و تحلیل داده های سخت است ، نه شهود یا غریزه روده. این دروس سخت بدست آمده از کمک به مشتریان واقعی در شرایط واقعی است.
دلیل شماره 1: سئو برای کمک به مشتریان در یافتن شما حیاتی است
داشتن یک وب سایت تجارت الکترونیکی بدون سئو باعث می شود پول نقد روی میز بمانید – و مقدار زیادی از آن.

اما حرف مرا قبول نکن وارد ابزار تجزیه و تحلیل خود شوید. ببینید بیشترین میزان بازدید ، تبدیل و فروش شما از کجا ناشی می شود من مثبت هستم که ، در بیشتر موارد ، جستجوی ارگانیک به عنوان یکی از منابع اصلی درآمد شما رتبه بندی می شود. برای بسیاری از مشاغل ، Google سهم شیر از ترافیک سودآوری را به خود اختصاص می دهد. (و اگر برای شما مناسب نباشد ، در جایی اشتباهات بزرگی مرتکب می شوید).

روشی که فناوری در طول سالها تحول یافته است ، نحوه خرید محصولات توسط مصرف کنندگان را دگرگون کرده است. در حال حاضر جستجو به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از فرایند تصمیم گیری انجام می شود ، 89 درصد از مصرف کنندگان از موتورهای جستجو برای اطلاع دادن به تصمیمات خرید خود استفاده می کنند .

بنابراین ، نادیده گرفتن SEO به این معنی است که شما در معرض دید نبودن در سفر خرید مشتریان خود هستید. وقتی در نتایج جستجو قابل مشاهده نباشید ، مشتری های کمتری از شما اطلاع دارند ، فروش کمتری دارید و رشد شما کند می شود. در عین حال ، رقبای شما فروش و سود را افزایش می دهند – و شما می توانید آنها را قوی تر کنید.

از منظری دیگر به آن نگاه کنید. پتانسیل رشد شما فوق العاده است. اغلب اوقات ، مشتریانی را می بینم که از میانگین رتبه بندی در نتایج جستجوی ارگانیک Google راضی هستند. آنها نمی فهمند که با بهبود بیشتر می توانند فروش و درآمد را به طور گسترده افزایش دهند.

اگر درآمد شما 50 درصد کاهش یابد ، زنگ های هشدار فوراً خاموش می شوند – اما این اتفاق نمی افتد وقتی فرصتی برای رشد 50 درصدی را از دست می دهید. این فرصت فقط منتظر است تا شما با یک استراتژی برتر SEO از آن استفاده کنید.
دلیل شماره 2: سئو یک روش مقرون به صرفه برای رشد خط پایین شما است
مشتریان موفق تر من بیشتر وقت و منابع خود را به فعالیت هایی اختصاص می دهند که برای رسیدن به اهداف آنها ضروری است – و مناطق با پتانسیل یا تأثیر کمتر را کاهش می دهند. وقتی اصول استراتژی فروش و بازاریابی شما شامل تجزیه و تحلیل صحیح وضعیت ، بازار و رقابت شما باشد و برنامه شما متناسب با منابع و نقاط قوت شما باشد ، تلاش های شما مقرون به صرفه تر خواهد بود.

در صنایع و بازارهای کاملاً رقابتی ، پرداخت هزینه برای بازدید از وب سایت می تواند به ازای هر کلیک دلار زیادی داشته باشد. یا شاید شما مجبور به خرید تبلیغات تبلیغاتی پر هزینه شوید. با سئو موثر ، وابستگی کمتری به این ترافیک دارید. البته هنوز هم می توانید تبلیغات خریداری کنید. اما اگر منابع مالی محدود باشد ، SEO می تواند یک نجات دهنده باشد که باعث می شود فروش و سود جریان داشته باشد.

برخلاف ترافیک جستجوی پرداخت شده ، ترافیک جستجوی ارگانیک “رایگان” است – بدون هزینه برای هر کلیک ، بدون هزینه برای تبدیل ، بدون هزینه برای نمایش. تعجبی ندارد که SEO همیشه از این محبوبیت برخوردار بوده است. بدون پرداخت مستقیم هزینه ، می توانید ترافیک با کیفیت را در حجم زیاد جذب کنید. (البته هزینه های مربوط به استخدام و حفظ یک متخصص SEO نیز وجود دارد ، اگرچه این مورد برای هر رشته بازاریابی آنلاین صادق است).

شرکت های موفق تجارت الکترونیکی تلاش در جستجوگرها را برای بهینه سازی وب سایت های خود برای Google (و سایر موتورهای جستجو) در اولویت قرار داده اند. من دیده ام که وب سایت های تجارت الکترونیکی محلی نروژی با رقابت سخت مارک های بین المللی برجسته بر طعمه های خاص غلبه می کنند. نکته قابل توجه اینکه آنها این کار را حتی با بودجه نسبتاً کم و منابع محدود انجام می دهند. برخی این کار را فقط با رعایت بهترین روش های ساده سئو انجام داده اند.

این شرکت های موفق ذهنیت منحصر به فردی دارند. روش ، آماده سازی و برنامه ریزی آنها متفاوت است. آنها SEO را با یک استراتژی کلی بازاریابی ادغام می کنند ، و آن را با فعالیتهایی مانند بازاریابی محتوا و بازاریابی در شبکه های اجتماعی گره می زنند ، راهنمایی شده توسط یک مشاور باتجربه SEO.

ادغام SEO با سایر فعالیت های بازاریابی یک فواید دوگانه دارد: این باعث افزایش اثربخشی این فعالیت های بازاریابی می شود و در عین حال قابلیت جستجوی ارگانیک شما را بهبود می بخشد. این باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما می شود و هزینه هر تبدیل را کاهش می دهد. با صرف هزینه کمتر به اهداف بیشتری خواهید رسید.
دلیل شماره 3: تأثیرات SEO طولانی مدت است و آن را به یک سرمایه بزرگ تبدیل می کند
بهینه سازی موتور جستجو نتایجی را هدفمند ، مقرون به صرفه و قابل اندازه گیری – و با دوام بالا ارائه می دهد.

ماندگاری SEO هفته ها یا ماه ها ندارد. هیچ کس سئو نمی کند. با تبلیغات پولی ، لحظه ای که هزینه پرداخت را متوقف می کنید ، ترافیک کاهش می یابد. سئو فقط به کار خود ادامه می دهد و شب و روز کار می کند.

تأثیرات طولانی مدت یک برنامه جامع SEO واضح است. برخلاف اکثر اشکال بازاریابی ، جایی که شما هر ساله با یک ورقه تمیز شروع می کنید ، SEO به خودی خود بنا می شود تا با گذشت زمان تقویت شود. می توانید کاری را که سال گذشته انجام داده اید لایه لایه کنید و رشد خود را ادامه دهید ، تا جایی که صاحب طاقچه خود شوید و بازار خود را تسخیر کنید.

در برخی موارد ، حتی می توانید برای مدت چند هفته یا چند ماه استراحت کنید و یا روی چیزهای دیگر تمرکز کنید و دوباره برگردید تا SEO خود را همانند قبل (یا نزدیک به آن) موثر ببینید. برخلاف تبلیغات پولی ، لحظه ای که ترمز می گیرید جریان مشتری و فروش متوقف نخواهد شد. اگر نقدی کم داشته باشید ، می توانید سایر تبلیغات خود را مکث کرده و از طریق نتایج جستجوی ارگانیک ، همچنان در معرض دید مخاطبان خود باشید.
جستجوگرها برای سایت تجارت الکترونیکی شما دیگر اختیاری نیست
بزرگترین چالش من هنگام کار با مشتری این است که آنها ببینند Google تا چه حد در زندگی روزمره مشتریان جا گرفته است. در نتیجه این ، SEO برای نتایج مالی کسب و کار تجارت الکترونیکی بسیار مهم شده است. از آنجا که مشتریان همیشه “مشکل” را نمی بینند ، SEO مورد توجه و بودجه مورد نظر خود قرار نمی گیرد.

این نظارت به این معنی است که آنها رشد خود را محدود می کنند. آنها به جای اینکه کسب و کار خود را با SEO حرفه ای به سطح بالاتری برسانند ، پول را روی میز می گذارند. آنها بدون داده های تجزیه و تحلیل صحیح برنامه ریزی می کنند و سپس با کمال خونسردی چند فعالیت سئو را انجام می دهند بدون اینکه هیچ برنامه یا استراتژی آنها را راهنمایی کند.

شما نباید در همان دام بیفتید و تاج و تخت را به دست دیگران برسانید. بهینه سازی موتور جستجو این امکان را دارد که فروش و درآمد سایت تجارت الکترونیکی شما را افزایش داده و شما را به عنوان رهبر بازار در صنعت خود در اختیار داشته باشد. و خبر خوب این است که سرمایه گذاری شما در سئو حتی در مدت زمان بسیار کوتاهی هزینه خود را پرداخت خواهد کرد ، در حالی که تأثیرات آن برای سالهای طولانی ادامه خواهد داشت.

منبع : searchengineland.com

سوال پاسخ داده شده
گذاشتن نظر
شما در حال مشاهده 1 از 1 پاسخ هستید ، برای دیدن همه پاسخها اینجا را کلیک کنید .
پاسخ خود را بنویسید .