0

آیا بعد از نصب پلاگین سئو در وبسایت خود می توانم به صندلی تکیه داده و منتظر افزایش ترافیک سایت باشم؟

چرا سئو در واقع همه چیز درباره بازاریابی محتوا است

در مورد سئو و بازاریابی محتوا کمی سردرگمی وجود دارد. این سردرگمی در مورد چگونگی جستجوگرها و بازاریابی محتوا در کنار هم ایجاد می شود. آیا آنها در کنار هم قرار می گیرند؟ آیا آنها با هم اختلاف دارند؟ در این صورت ، آیا می توان آنها را مجبور به هم کرد؟

در پست قبلی توضیح دادم که چرا SEO و بازاریابی محتوا مانند PB&J هستند . آنها با هم می روند. آنها فقط متناسب هستند. آنها به خوبی با هم کار می کنند.

اکنون ، من می خواهم دقیقاً دلیل آن را به اشتراک بگذارم – چرا SEO در واقع همه چیز در مورد بازاریابی محتوا است و بالعکس.

قبل از اینکه دلیل این مقاله را به اشتراک بگذارم ، بگذارید درمورد چه مشکلی – که به آن می پردازم – روشن باشم.
مشکل: سئو و بازاریابی محتوا یکپارچه نیستند.
اصل مسئله این است که سئو و بازاریابی محتوا از هم جدا شده اند ، گویی دو چیز کاملاً متفاوت هستند. واقعیت این است که ، آنها با هم می روند ، با هم همپوشانی دارند ، بهم می پیوندند ، با هم ترکیب می شوند.

برخی از افراد تصور می کنند که بازاریابی محتوا نیاز به سئو را از بین می برد.

به این عناوین نگاه کنید:

برام معنی نمیده.

چگونه می توان “بازاریابی محتوا به طور کامل از SEO پیشی گرفت” در حالی که تنها راه موفقیت در بازاریابی محتوای داشتن سئو است چطور می توانید این دو را اینگونه از هم بپاشید؟

خوشبختانه ، صداهای عقل در پیچیدگی سردرگمی وجود دارد (به عنوان مثال ، مقاله smallbusiness.yahoo در بالا). بازاریاب های دقیق ، قطع ارتباط را مشاهده کرده و سعی می کنند به این نکته اشاره کنند که سئو و بازاریابی محتوا با هم هماهنگ هستند .

با این وجود این اشتباه همچنان ادامه دارد. یکی از مقالات مشهور که این اشتباه را مرتکب می شود از مقاله ای در گاردین ناشی می شود که می گوید: “به نظر می رسد گوگل از دوست قدیمی خود SEO خسته شده است و در عوض با کودک جدید در محله ، بازاریابی محتوا سرگرم می شود” sic ]

این یک تشبیه زیبا است ، اما دقیقاً دقیق نیست. اینگونه نیست که سئو و بازاریابی محتوا دو فرد متفاوت باشند. برای وام گرفتن همان استعاره ، سئو و بازاریابی محتوا در واقع دو شخصیت یک شخص هستند.

بنابراین مشکل در ارتباط بین SEO و بازاریابی محتوا نهفته است.

وقت آن است که این دو را به هم برگردانید. این تنها راه موفقیت شما در سئو و بازاریابی محتوا است.
حقیقت: سئو و بازاریابی محتوا همپوشانی دارند. زیاد.
وقتی می خواهید ادغام سئو و بازاریابی محتوا را درک کنید ، به این روش فکر کنید.

ابتدا ، اینجا دید نادرستی از سئو و بازاریابی محتوا است. این اشتباه است:

اکنون ، روش صحیح مشاهده آنها وجود دارد:

همپوشانی دارند.
تفاوت هایی بین سئو و بازاریابی محتوا وجود دارد.
بله ، سئو و بازاریابی محتوا در چندین زمینه مهم از یکدیگر متمایز هستند. و گرچه آنها نقاط تمایز دارند ، شما هنوز نمی توانید این دو را کاملاً از هم جدا کنید.

به جای پیگیری هر نقطه اختلاف بین این دو ، می خواهم به این تقابل اساسی اشاره کنم:

  • SEO باریک تر است و از نظر فنی بیشتر است.
  • بازاریابی محتوا گسترده تر و جامع تر است.

این روشی است که در آن دو می شوند:

  • راه استفاده از SEO به روشی گسترده تر ، هدایت تلاش های فنی خاص آن به سمت بازاریابی محتوا است.
  • برعکس ، تنها راه برای اطمینان از موفقیت بازاریابی محتوا ، استفاده از تکنیک های SEO در اجرای آن است.

چگونه سئو و بازاریابی محتوا با هم متحد می شوند
روش دیگر برای بررسی آن مانند این است – سئو تقاضا می کند. بازاریابی محتوایی این خواسته ها را برآورده می کند.

به عنوان یک مکالمه بین دو نفر فکر کنید.

SEO شرایط مورد نیاز را بیان می کند. بازاریابی محتوا آنها را برآورده می کند.
اکنون ، بگذارید به شما نشان دهم که SEO و محتوا دقیقاً چگونه یکدیگر را تکمیل می کنند.

در هر یک از نکات زیر ، من دقیقاً آنچه SEO نیاز دارد و نحوه بازاریابی محتوا با این شرایط را بیان می کنم. به خاطر داشته باشید که مکالمه بین سئو و بازاریابی محتوا (در بالا) هنگام مرور هر یک از نکات زیر.
سئو محتوا می خواهد. بازاریابی محتوا محتوا است.
چیزی به نام سئو بدون محتوا وجود ندارد. شما به کلمات ، مقالات ، ماده ، کلمات کلیدی ، اصطلاحات لغت نیاز دارید.

من هر وقت مجبور شدم این حرف را بزنم ، من از این حرف پیروی می کنم ، زیرا این خیلی کلیشه است ، اما درست است: محتوا سلطان است.

ما دیگر در این مورد بحث نمی کنیم. این یک واقع گرایی از صنعت سئو است. محتوای محتوای محتوا.

و بازاریابی محتوا چیست؟ این در مورد محتوا است. کاربرد عملی سئو (محتوا) ماده اصلی بازاریابی محتوا است.

وقتی SEO فریاد می زند ، “ما به محتوای بیشتری نیاز داریم!” بازاریابی محتوا پاسخ می دهد ، “Gotcha مراقبت شد!”
سئو کلمات کلیدی را می طلبد. بازاریابی محتوا به معنای استفاده از کلمات کلیدی است.
در اینجا یکی دیگر از ویژگی های سئو وجود دارد: کلمات کلیدی.

هیچ کس استدلال نمی کند که یک م fundamentalلفه اساسی SEO کلمات کلیدی است – تحقیق در مورد آنها ، استفاده از آنها و پیگیری رتبه بندی آنها در SERP ها.

چگونه شخص استفاده از کلمات کلیدی را اعمال می کند؟ چگونه همه تحقیقات به کاربرد عملی آن منتقل می شوند؟

به آن بازاریابی محتوا می گویند . تنها راهی که می توانید از کلمات کلیدی خود استفاده کنید این است که از کلمات کلیدی خود در کل محتوای خود استفاده کنید. بازاریابی محتوا شامل محتوای درجه یک است که برای انسان نوشته شده و از کلمات کلیدی مورد نظر شما استفاده می کند.

بدیهی است که اگر اصرار به پر کردن صفحات خود با کلمات کلیدی و بهینه سازی بیش از حد داشته باشید ، Panda شما را ناخن می زند. اما وقتی سئو و بازاریابی محتوا آنچه را که قرار است انجام دهند انجام دهند – با هم هماهنگی شیرین داشته باشند – خوب خواهید شد.
سئو نیاز به پیوند دارد. بازاریابی محتوا پیوندهایی را به شما معرفی می کند
سئوکاران در مورد پیوندها رویایی می بینند – پیوند بزرگ و چربی DA 98 به سایت شما. یا .edu فوق العاده قدرتمندی که پیوندی را به مقاله وبلاگ شما پرتاب می کند.

این رویای SEO تنها در صورت تحقق محتوای ستاره ای از طریق بازاریابی محتوا محقق می شود.

با عقد قرارداد با آژانس های پیوند ساز می توانید پیوند ایجاد کنید. برخی معتبر هستند ، برخی نه چندان .

اما بهترین راه برای ایجاد پیوند ، انتشار محتوای قاتل و اجازه دادن به توده مردم است که به آن پیوند دهند. این راه واقعی برای موفقیت مستمر در جستجوگرها است.

اگر این م importantلفه مهم SEO را می خواهید ، باید عنصر ضروری بازاریابی محتوا را داشته باشید.

تنها راه برای دریافت پیوند – آن هویج آویزان SEO – داشتن محتوایی است که ارزش پیوند دادن به آن را داشته باشد.

آیا بعد از نصب پلاگین سئو در وبسایت خود می توانم به صندلی تکیه داده و منتظر افزایش ترافیک سایت باشم؟
سئو بهینه سازی فنی در محل را می طلبد. بازاریابی محتوا به UX عالی نیاز دارد.
من پیش بینی می کنم که بعضی از سئوکاران ممکن است حداقل تا حدی به حرف من اعتراض داشته باشند.

در اینجا دلیل آن است. سئو در مورد مواردی فراتر از مقالات وبلاگ ، کلمات کلیدی و بازگشت لینک است. SEO در مورد بهینه سازی robots.txt ، افزایش فراداده ، استفاده از برچسب های مناسب و ساخت یک نقشه سایت استراتژیک است. موارد فنی از این قبیل.

بله و ، بله ، این نیز به طور مماس با بازاریابی محتوا مرتبط است.

این بهینه سازی فنی برای مصلحت کاربر – اعم از اینکه کاربر در حال جستجو ، انتخاب یا خواندن محتوای شما باشد – اعمال شده است. درست است که از منظر تجربه کاربری (UX) به این پیشرفت ها فکر کنید. این م SEOلفه های فنی سئو به منظور ارائه خدمات به کاربر و ارتقا محتوای شما وجود دارد.

باز هم ، پیوند بین سئو و محتوا جدایی ناپذیر است. چرا نقشه سایت خوبی می خواهید؟ بنابراین افراد می توانند به راحتی محتوای شما را پیدا و به آن دسترسی پیدا کنند. چرا robots.txt بهینه سازی می خواهید؟ بنابراین موتورهای جستجو می توانند سایت شما را بهتر جستجو کنند و خوانندگان می توانند محتوا را ببینند. چرا می خواهید برچسب های مناسب در مکان های مناسب وجود داشته باشد؟ بنابراین محتوای شما می تواند فهرست بندی ستاره ای ، نتایج جستجوی دقیق و خوانندگان بیشتری از محتوای شما را بدست آورد.

همه اینها به محتوا برمی گردد.
سئو نیاز به خروجی ثابت دارد. بازاریابی محتوا نیاز به سازگاری دارد.
Google محتوای تازه را دوست دارد و مدتهاست که این مطالب را دوست دارد . اگر سئو می دانید ، می دانید که محتوای تازه به سرعت نمایه می شود و در SERP بالاتر از محتوای کم ارزش قدیمی است. وقتی این مطالب تازه در سایتی با اقتدار تاریخی ظاهر می شود ، مطمئن باشید که دارای افزایش SERP خواهد بود.

بنابراین سئو خوب به معنای خروجی مداوم محتوا است. خروجی مداوم به این معنی است که شما بازاریابی محتوا را انجام می دهید و آن را به درستی انجام می دهید. هیچ راهی وجود ندارد.

ing محتوا در بازار یک فعل فعال است ، با عملکردی مستمر. شما فقط این کار را نمی کنید و سپس متوقف می شوید. شما آن را انجام می دهید ، و به انجام آن ادامه دهید. و در و در

بازاریابی محتوا و سئو دوباره به هم نزدیک می شوند.
نتیجه
من می توانم به بحث درباره برنامه ها و تهوع ادامه دهم ، اما امیدوارم نکته روشن باشد: SEO در واقع همه چیز در مورد بازاریابی محتوا است. و بازاریابی محتوا همه چیز در مورد SEO است.

در اینجا دو مورد آماده وجود دارد که می خواهم شما را کنار بگذارم:
1. شما سئوکار نیستید ، مگر اینکه بازاریاب محتوا نیز باشید. شما بازاریاب محتوا نیستید ، مگر اینکه SEO هم باشید.
من سعی نمی کنم خشن یا نامهربان باشم ، خصوصاً اگر شما خود را منحصراً “SEO” یا “بازاریاب محتوا” می نامید. خوب است ، و شما می توانید این کار را ادامه دهید.

نکته ای که می خواهم عنوان کنم این است که بازاریابی محتوای شما به SEO احتیاج دارد و SEO شما به بازاریابی محتوا نیاز دارد. اینها دیگر ادارات جداگانه ای با تلاشهای گسسته نیستند. یک سئوکار باید اطلاعاتی در مورد بازاریابی محتوا و بالعکس داشته باشد.

خیلی دوست دارم که این دو شغل کمی بیشتر با هم مخلوط شوند. فکر نمی کنم مخفف SEOCM (بهینه سازی موتور جستجو + بازاریاب محتوا) از بین برود ، اما اینگونه است که می توانید درباره خود فکر کنید.
2. کمپین جستجوگرها شما شکست خواهد خورد مگر اینکه در بازاریابی محتوا ادغام کنید. کمپین بازاریابی محتوای شما شکست خواهد خورد مگر اینکه SEO را ادغام کنید.
در یک پست اخیر ، توضیح دادم که چرا بازاریابی محتوای شما بدون چندین ویژگی اصلی محکوم به زوال و مرگ است . هر یک از این ویژگی ها مربوط به SEO بود.

واضح است که بازاریابی محتوا تنها در صورتی موفقیت آمیز است که از ویژگی های SEO برخوردار باشد. به این صورت نگاه کنید: محتوای شما به جایی نمی رود مگر اینکه افراد جستجو و پیدا کنند. برای اینکه بتوانید آن را پیدا کنید ، به SEO نیاز دارید.

این دو را با هم جمع کنید. به تنهایی ، آنها ناتوان هستند. با هم ، آنها دینامیت هستند.

تلاش های شما در زمینه سئو و بازاریابی محتوا چگونه مکمل یکدیگر هستند؟

در راستای پاسخ دهی تخصصی به سوال آیا بعد از نصب پلاگین سئو در وبسایت خود می توانم به صندلی تکیه داده و منتظر افزایش ترافیک سایت باشم مطالب را از سایت های خارجی جمع آوری کرده ایم و ترجمه شده در اختیار شما قرار داده ایم موفق و پیروز باشید .

منبع : neilpatel.com

سوال پاسخ داده شده
گذاشتن نظر
شما در حال مشاهده 1 از 1 پاسخ هستید ، برای دیدن همه پاسخها اینجا را کلیک کنید .
پاسخ خود را بنویسید .